مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اگر اینگونه فکر و عمل کنید، می توانید همیشه شاد زندگی کنید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


زندگی شاد پس از طلاق چگونه پس از طلاق شاد زندگی کنیم

اگر به تازگی از همسرتان طلاق گرفته اید، به زودی متوجه خواهید شد که زندگی شما از بسیاری جهات به سمت بهتر شدن تغییر کرده است. با این حال، پایان دادن به یک ازدواج دردناک است و شما فقط می توانید یک پوشش برای کل تجربه ای که در انتظار شماست پیدا کنید.
یاد بگیرید که پس از طلاق با کشف خود به عنوان یک شخص، حمایت و گرفتن تصمیمات مثبت برای آینده خود شاد باشید.
اگر چند ساله هستید، ممکن است به هویت واقعی خود متصل نباشید. از این زمان برای بازگشت به خود استفاده کنید.
شخصی که قبل از عروسی بودید و شخصی که می خواهید باشید را به یاد بیاورید.
لیستی از موارد مورد پسند و دوست نداشتن خود تهیه کنید. فقط روی ترجیحات خود تمرکز کنید و سعی کنید از فکر کردن به نظرات همسر سابق خود اجتناب کنید.


با یک روانشناس مشورت کنید

به عنوان مثال، ممکن است کاری را انجام دهید که دوست نداشتید زیرا در آن زمان برای خانواده شما بهتر بود. یا شاید شما غذای مورد علاقه خود را درست نکردید زیرا همسرتان آن را دوست نداشت و شما غذای مورد علاقه همسرتان را خوردید حتی اگر غذای مورد علاقه شما نبود.


زندگی شاد بعد از طلاق


احساسات خود را کشف کنید.

اگر تا به حال تفریح ​​کرده اید، از آزادی جدید خود برای گذراندن زمان بیشتری با آنها استفاده کنید. اگر سرگرمی ندارید، به این فکر کنید که چقدر شروع کنید. برخی از فعالیت هایی که همیشه انجام داده اید را کنار بگذارید، اکنون می توانید در همه آنها شرکت کنید.
به عنوان مثال، ممکن است در آخر هفته ها دوباره دوچرخه سواری کنید. یا اگر از خواندن کتاب لذت می برید، می توانید به کتابخانه بپیوندید.
از این فرصت برای انتخاب برخی سرگرمی های جدید استفاده کنید. کاری را که همیشه می خواهید انجام دهید بیاموزید یا یک باشگاه و سرگرمی برای یک علاقه قدیمی باز کنید.

بیشتر بخوانید  بخند تا سالم بمانی


تنها سفر می کنیم.

بازدید از مکان های جدید یک راه عالی برای کشف خود و خارج شدن از منطقه راحتی است. علاوه بر این، سفر به شما کمک می کند بیشتر چیزهایی را که از آنها لذت می برید کشف کنید و به آنها توجه کنید، زیرا هیچ کس دیگری بر تصمیمات شما تأثیر نمی گذارد. موزه هایی را که می خواهید ببینید و رستوران های مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
سفر همچنین راهی عالی برای ایجاد خاطرات جدید بدون همسر است.
این می تواند شامل دیدن شهری در نزدیکی محل زندگی شما یا برنامه ریزی یک سفر بزرگ در سراسر کشور یا در سراسر قاره باشد.


زندگی پس از طلاق و طلاق


عادات و وظایف جدید را بپذیرید.

طلاق به شما این امکان را می دهد تا جنبه هایی از خود را که قبلاً هرگز نبوده اید، توسعه دهید. به عنوان مثال، اگر همسر شما تمام خرید و آشپزی را انجام داده است، ممکن است لازم باشد یاد بگیرید که چگونه این نقش را به عهده بگیرید. اگر او یک نانوای خانگی بود، ممکن است مجبور شوید کاری انجام دهید یا یک نانوای بهتر پیدا کنید.
به جای اینکه به این نقش های جدید به عنوان استرس اضافی نگاه کنید، به آنها به عنوان فرصتی برای لذت بردن از راحتی نگاه کنید. در واقع، می‌توانید یاد بگیرید که از نقش‌های جدید لذت ببرید و فهرستی از تمام کارهایی که در حال حاضر انجام می‌دهید و قبلاً احساس نیاز نمی‌کردید، داشته باشید.
یک شغل جدید بیاموزید تا مهارت های جدیدی را بیاموزید که می تواند به شما کمک کند.
از امتحان کردن چیزهای جدید نترسید. روی بهبودی خود کار کنید و خواهید دید که در دراز مدت شادتر خواهید بود.

بیشتر بخوانید  بیماری پانیک اتک یا وحشت زدگی چیست و چه علائمی دارد؟

باید بخوانید:


به یک گروه پشتیبانی بپیوندید

صحبت کردن در مورد طلاق و جدایی برای افراد جامعه دشوار است، صحبت با افرادی که “دریافت” می کنند می تواند به شما کمک کند کمتر احساس تنهایی کنید. علاوه بر این، برخی از اعضای تیم پشتیبانی ممکن است راه حل های مفیدی برای بسیاری از مشکلات شما داشته باشند.
برای یافتن گروه های حمایت از طلاق در منطقه خود، یک جستجوی آنلاین سریع انجام دهید. همچنین می توانید با مراکز و مکان هایی که می توانند از این گروه ها پشتیبانی کنند تماس بگیرید.


خوشبختی بعد از طلاق


روابط خوبی با دوستان و خانواده داشته باشید.

سیستم حمایتی شما پس از طلاق حیاتی است. فقط مطمئن شوید که زمانی را با تأثیرات مثبتی که بر خود و آینده خود احساس می کنید صرف کنید.
یک سنت جدید را با گروه اجتماعی خود شروع کنید، برای مثال در روز یکشنبه یا جمعه. آنچه را که به دنبالش هستید به شما می دهد.
افرادی را از زندگی خود حذف کنید که بر انتخاب های شما تأثیر منفی می گذارند، مانند زندگی های گذشته یا مصرف الکل یا مواد.


به یک درمانگر مراجعه کنید.

خوب است که یک فرد بی طرف داشته باشید تا درباره آنچه فکر می کنید صحبت کند. درمانگر می تواند به عنوان گوش شنوایی و منبع آرامش در زندگی شما پس از طلاق عمل کند. از پزشک عمومی خود بخواهید که توصیه ها یا توصیه هایی برای درمانگران اجتماعی خوب داشته باشد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *