اگر اشتباهات فردی وجود نداشته باشد ، تیم از پرسپولیس پیشی نمی گیرد


بهزاد داداش زاده در مورد پیروزی 5-0 پرسپولیس مقابل مهندسی مکانیک در تبریز گفت: انگیزه.

به گفته روزنو ، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد شاگردان یحیی گل محمدی افزود: باخت در دربی شوک مثبتی به این تیم وارد کرد. اما این شکست را هم نمی توان نادیده گرفت ، زیرا آنها جام را از پرسپولیس گرفتند و این تیم بیهوده از چرخه این رقابت ها حذف شد.

وی تاکید کرد: پرسپولیس تمام ابزارهای لازم برای پیروزی را در اختیار دارد و در صورت اشتباهات فردی نمی تواند قهرمانی خود را برای پنجمین فصل متوالی تکرار کند. این تیم توانایی پیروزی را دارد و قطعاً مسیر خود را ادامه خواهد داد.

داداش زاده درباره تأثیر مشکلات روانی هفته های اخیر لیگ برتر در رختکن پرسپولیس افزود: بازیکنان باید از حاشیه ها دور باشند. وقتی حامد لاک در جمع آوری توپ در تبریز مشکل دارد ، باید بیشتر روی ذهن بازیکن کار کند تا در موقعیت های حساس تمرکز خود را از دست ندهد.

این کارشناس فوتبال ایران تقابل پرسپولیس و تراکتور در هفته بیست و نهم لیگ را که فردا برگزار می شود ، یادآور شد: وقتی 6 بازی تا پایان فصل باقی مانده است ، آقای گل محمدی درباره فینال زودرس تیمش صحبت می کند. همان تفکر قطعاً ادامه خواهد یافت و پرسپولیس می تواند در دو دیدار دیگر به پیروزی های پی در پی دست یابد. اشتباهات فردی در پرسپولیس به حداقل می رسد اما این بار ادامه کار تا پایان فصل ضروری است.

وی در پایان تاکید کرد: فکر نمی کنم تیمی بتواند مقابل پرسپولیس بازی کند. این تیم بسیار موفق به نظر می رسد و این روند می تواند پرسپولیس را به پنجمین قهرمانی برساند. عملکرد فنی این تیم می تواند کلاسی برای سایر باشگاه های ایرانی باشد تا حجم کار فنی خود را افزایش دهند.

بیشتر بخوانید  تاریخ پرداخت مطالبات گندمکاران مشخص شد

دیدگاهتان را بنویسید