اگر اسرائیلی ها به ایران حمله کنند، تهران پاسخ تند خواهد داد



نصرالله در ابتدای این گفت و گو به ورود تاریخی امام خمینی (ره) به ایران پرداخت و گفت: ورود امام خمینی (ره) از تبعید به فرودگاه تهران یکی از زیباترین نمونه های ایام الله بود. . … امروز جمهوری اسلامی ایران الگوی استقلال است و آزادی جهان اسلام و کشورهای جهان اسلام در سطح کل جهان است.

دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی نتیجه یک انقلاب مردمی است، خاطرنشان کرد: کشورهایی هستند که ادعای حاکمیت و استقلال دارند، اما تابع سفارتخانه های دیگر کشورها هستند… امروز ایران کشوری است با واقعیت استقلال و آزادی سیاسی».

وی تاکید کرد که مردم امروز در ایران حکومت می کنند. مردم رهبر، رئیس جمهور و نمایندگان مجلس را انتخاب می کنند، وی خاطرنشان کرد: این حکومت مردم واقعی است… امروز ما با تجربه بزرگی به نام دولت اسلامی مواجه هستیم. «بسیاری از کشورهای دیگر را اسلامی می نامند و مردم آنها مسلمان هستند، اما این نام مدارا است.

نصرالله با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی از روز اول سعی در اجرای احکام اسلامی داشته است، افزود: بله.

60 هزار مستشار آمریکایی پس از انقلاب اسلامی از ایران اخراج شدند

او گفت: «ایران در زمان شاه تحت سلطه آمریکا بود. در زمانی که ایران حدود 35 میلیون نفر جمعیت داشت، مستشاران آمریکایی در اقصی نقاط کشور حضور داشتند. ایالت تحت سلطه آمریکا که منابعش از جمله نفت و گاز غارت شده بود، تصمیم گرفت هویت خود را بازیابد… این پادشاه مزدور ایالات متحده بود. «شاه مجری نقشه‌های آمریکایی و صهیونیستی در منطقه بود.

بیشتر بخوانید  پیش بینی بورس شنبه 29 فروردین 1401 / آیا رشد بورس ادامه دارد؟

وی با بیان اینکه امام و یارانش و مردم انقلابی آمدند رژیم شاه را سرنگون کردند و 60 هزار مستشار آمریکایی را اخراج کردند و با اسرائیل قطع رابطه کردند و آمریکا را از ایران بیرون کردند: – ملت انقلابی ایران با انقلابشان، آمریکا. از کشور خود اخراج شدند. نظام ایران آزاد و مستقل است. «تا زمانی که خواست مردم ایران باشد، این آزادی پابرجاست.

آمریکا از جنگ با ایران می ترسد

نصرالله در ادامه به تمایز بین اسلام واقعی و آمریکایی پرداخت و تاکید کرد: اسلام واقعی، اسلامی است که با ظلم و جنایت مخالف است، اما آمریکا با آن مخالف است. اسلام آمریکایی همان اسلامی است که می گوید شما به حج بروید، نماز بخوانید، روزه بگیرید، اما به فلسطین کاری ندارید. به همین دلیل آمریکا با نظام اسلامی ایران دشمنی دارد. «چون نظام مستقل است و حکومتی دارد که ظلم را نمی پذیرد.

وی گفت: ایران کشوری با حاکمیت است که آمریکا از جنگ علیه آن می ترسد. «ایالات متحده نتوانسته و نخواهد توانست جلوی توسعه برنامه هسته ای صلح آمیز ایران را بگیرد.

وی همچنین بر هرگونه حمله احتمالی اسرائیل به ایران تاکید کرد: شرایط نظامی و امنیتی احتمال وقوع هر جنگی را تا حد زیادی کاهش داده است، اما در صورت حمله اسرائیلی ها به ایران، ایران مستقیما پاسخ خواهد داد و پاسخ قوی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید