مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اگر از این ترفندها استفاده کنید، مطمئن هستم که شوهرتان برای شما هدیه می خرد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


روش ها و اصول دریافت هدیه از همسران

هدیه گرفتن از همسر یکی از شادترین اتفاقات زندگی یک زن است، صرف نظر از قیمت هدیه، ارزش معنوی هدیه باعث ایجاد حس عالی در زن می شود. خریدن کادو برای همسر برای همسرش به مناسبت یا نامناسب برای زن به این معناست که شوهرش در زمانی که از او دور است باز هم به فکر او باشد و او را خوشحال کند، انرژی مثبتی که این احساس به زن منتقل می‌کند باعث بهبود روحیه او می‌شود. کیفیت ازدواج شما
برخی از خانم ها تنها راه ابراز علاقه را هدیه گرفتن می دانند و اگر شریک عاطفی شان برایشان هدیه نخرد، احساس می کنند که به اندازه کافی آنها را دوست ندارد و متأسفانه روی رابطه آنها تاثیر منفی می گذارد. همه خانم ها از شریک عاطفی خود انتظار دارند که حداقل به مناسبت های خاص فکر کند و در صورت عدم دریافت نامناسب برای آنها هدیه بخرد.


آیا مردی که برای شما هدیه نمیخرد شما را دوست ندارد؟

روش های مختلفی برای ابراز عشق به افراد مختلف وجود دارد، به عبارت دیگر زبان عشق افراد مختلف می تواند متفاوت باشد. باید به زبان عشق شریک عاطفی خود توجه کنید. شاید زبان عشق شما هدیه دادن باشد اما زبان محبت شوهرتان رفتار عملی است به همین دلیل به فکر خریدن شما نیست. انواع زبان عشق بین زوجین عبارتند از:


از همسرتان هدیه می گیرید


ابراز عشق کلامی: عده ای فکر می کنند که ابراز عشق باید به صورت کلامی باشد، بنابراین با کلمات عاشقانه و عناوین زیبا ابراز عشق می کنند.


ابراز عشق با وقت گذاشتن برای یکدیگر: ابراز محبت برای برخی افراد به معنای گذراندن وقت با یکدیگر و تلاش برای گذراندن اوقات با کیفیت با شریک عاطفی خود و برنامه ریزی برای ملاقات با شریک عاطفی است و بودن با او به معنای ابراز عشق است.


ابراز عشق با هدیه دادن: به گفته برخی از افراد که اکثراً زنان این گروه هستند، برای عشق ورزیدن، اندیشیدن و ابراز محبت کردن وسیله ای بخشید و اگر کسی برای آنها هدیه ای نخرید، فکر می کند که آن را دوست ندارد.


ابراز عشق از طریق همکاری برخی افراد ترجیح می دهند به جای ابراز محبت کلامی به کمک و انجام وظایف شریک عاطفی و برداشتن بار از دوش او علاقه نشان دهند. برای این افراد خدمت به یکدیگر نشان دهنده عشق و علاقه است و از طرف مقابل نیز همین انتظار را دارند.


به تماس فیزیکی ابراز علاقه کنید : این افراد برای نشان دادن علاقه خود از لمس فیزیکی استفاده می کنند، مثلاً دست زدن به شانه ها، دست گرفتن، در آغوش گرفتن، بوسیدن، نوازش و …. برای چنین افرادی علاقه داشتن به معنای داشتن تماس فیزیکی است.


چرا شوهرم برام هدیه نمیخره؟

برخی از مردان زبان عشق خود را به زبان نمی آورند و با کمک، تماس فیزیکی یا گفتگوی عاشقانه به شما علاقه بیشتری نشان می دهند. اکثر مردان زبان عشق خود را به صورت عملی بیان می کنند و سعی می کنند با کمک به شما علاقه خود را نشان دهند. به گفته این مردان، همین که پول خانه را می دهند یا اثاثیه خانه را تعمیر می کنند، به این معناست که به شما علاقه مند هستند و انتظار دارند که علاقه آنها را درک کنید و زمانی که زندگی خود را سپری می کنند سپاسگزار باشید.

بیشتر بخوانید  تربیت فرزندان را جدی بگیرید!نکات مهم برای تربیت فرزند


مردانی که تمایلی به خرید هدیه ندارند معمولاً به چند دسته کلی تقسیم می شوند:

1- مردان خسیسی که ترجیح می دهند به جای هدیه دادن، پول خود را پس انداز کنند.

2 – مردانی که کادو خریدن را بازی می دانند و از این چیزها خوششان نمی آید و به کادو یا سورپرایز اهمیت نمی دهند.

3 – مردانی که از انتظارات شما آگاه نیستند و نمی دانند که انتظار دارید از او هدیه بگیرید.

4- مردی که شما را به اندازه کافی دوست ندارد، بنابراین ترجیح می دهد تا حد امکان برای شما کم هزینه کند.

5 – مردی که او را ندیده در اطرافش کادو بخرد و نداند که هدیه دادن نوعی ابراز علاقه است.

6 – مردانی که قبلا برای شما هدیه خریده اند اما پاسخ خوبی از شما دریافت نکرده اند.

7 – مردانی که توانایی مالی ندارند.


ترفند هدیه گرفتن از همسر

شوهرم چگونه می تواند برای من هدیه بخرد؟

برای هر دسته از مردانی که دوست ندارند کادو بخرند باید از ترفندهای خودتان استفاده کنید تا کم کم و به مرور زمان به خرید و هدیه دادن عادت کنید.
مهم این است که هر چه زودتر کار را شروع کنید، شوهرتان زودتر به آن عادت کند، به نتیجه دلخواهتان می رسید. همانطور که می گویند، دیر یا زود وجود دارد، اما سوخت وجود ندارد.
می توانید هر از چند گاهی برای او هدیه بخرید و به او نشان دهید که این هدیه چقدر برای شما مهم است و نشان دهید که به آن فکر کرده اید و احساس خوبی نسبت به شما دارد.

راه های هدیه گرفتن از همسر


ترفند هدیه گرفتن از مرد خریدار هدیه

اگر شوهرتان برای این مناسبت برای شما هدیه ای نخرید، خیلی آرام و صادقانه از او بپرسید که چرا دوست ندارد هدیه بخرد؟ به دلایلی که به نظر شما منطقی می رسند با دقت گوش دهید.
سپس انتظارات و احساسات خود را به آنها بگویید تا بتوانید یکدیگر را بهتر درک کنید و از طرز فکر آنها آگاه شوید.
هدایایی را که می خواهید به او بدهید و از او بخواهید که برای این مناسبت به شما هدیه بدهد.
اگر فکر می کنید هدیه ندادن به او به این معنی است که او دوستی ندارد و قدر برایان را نمی داند، در این مورد با لحنی احترام آمیز صحبت کنید و احساسات خود را به او نشان دهید تا بداند که دریافت هدیه چقدر برای شما اهمیت دارد و چگونه دریافت می کنید. بی توجهی او باعث ایجاد احساسات منفی می شود.
شما نمی توانید انتظار داشته باشید که آنها شما را به درستی درک کنند، مگر اینکه در مورد احساسات خود صادق باشید.

بیشتر بخوانید  پادکست علائم روانی یائسگی

به او توضیح دهید که احساس عشق و موج مثبتی که از دریافت هدیه به شما وارد می شود بسیار ارزشمندتر از خود هدیه است و ابراز این احساس از طریق دادن چیزی است که به شما انگیزه و انرژی می دهد.
فردی که دوست ندارد هدیه بخرد، هنگام خرید هدیه از همه گلایه می کند و از این بازی ها خوشش نمی آید و اگر فکرش را نمی کنید، حتی در روز تولدی که دعوت شده اید، باید دست خالی بروید.

این مردان معمولا آنقدر در دنیای مردانه و جدی خود غوطه ور هستند که دنیای پر از رنگ ها و احساسات زنانه را درک نمی کنند و نمی فهمند که زن برای داشتن حال خوب به توجه شوهرش نیاز دارد و یکی از نشانه ها این است که مهم توجه به خرید هدیه است.
بدست آوردن این مردان کمی سخت است زیرا باید سعی کنید احساسات خود را به آنها منتقل کنید.
مردی که شما را به طور غریزی دوست دارد می خواهد برق شادی را در چشمان شما ببیند. شما می توانید در شرایطی که با آنها صحبت می کنید وقتی از کسی هدیه دریافت می کنید خوشحال باشید.


برای هدیه دادن به همسرمان چه کنیم؟

1- می توانید به مناسبت تولد برای خود هدیه بگیرید و آن را امتحان کنید و به او نشان دهید.

2 – می توانید به مناسبت سالگرد خود او را به بازار ببرید و هدایایی را که از قبل انتخاب کرده اید به او نشان دهید و از او بخواهید که بخرد و شما را خوشحال کند، می توانید به کافه ای که قبلاً ترتیب داده اید و کیک سفارش داده اید بروید. برای یک شام خوب برای دو نفر یا یک شام عاشقانه و یک شب به یاد ماندنی برای او بسازید.

3- همیشه به طور غیرمستقیم در گفتگو به او بگویید که خانم ها چقدر دوست دارند هدیه بگیرند و هدیه دادن به همسرشان نشانه این است که حتی وقتی از خانه دور است دلش با همسرش است و شما یک نفر را ترجیح می دهید، هدیه بیشتر. ، رژیم بهتر است.

باید بخوانید:

4- از خواهر یا مادرتان بخواهید مثلاً برای یک جشن تولد یا سالگرد ازدواج با همکاری شوهرتان شما را با یک مهمانی خانوادگی سورپرایز کند تا شوهرتان نه تنها مهمانی برگزار کند، بلکه مشورت هم بکند. با آنها هدیه بگیرید و خوشحال باشید.

5- اگر شوهرتان در زمینه قبلی همکاری نمی کرد و شما به هر نحوی می خواستید مهمانی خود را درست کنید می توانید هدیه ای را که تهیه کرده اید به آنها بدهید و به آنها بگویید که آن را به نام او به همسرتان بدهند تا او باشد. دست خالی نباشید خوش بگذرانید و خجالت نکشید برای شرکت در مهمانی به او حس خوبی بدهید.

بیشتر بخوانید  تست روانشناسی،شما کدام تصویر را انتخاب میکنید؟

اگر شوهرتان قبلاً کادو می‌خرید، اما دیگر هدیه ندارد، احتمالاً مقصر شما هستید. مرد خریدار هدیه فکر می کند کار بسیار مهمی انجام داده است و از شما انتظار دارد که خوشحال باشید و سلیقه خود را نشان دهید و از او تشکر کنید، شاید هدیه ای که شوهرتان برای شما خریده از نظر مادی کوچک باشد یا با سلیقه و زمان شما مطابقت نداشته باشد. او از رفتاری که او را خشنود می کرد نگرفت و تو آن را چشیدی.

اینجا بود که شوهرت به خودش گفت دستم بشکن، دیگه براش کادو نمیخره، چی به من میده. باید کلماتی را که به ذهنتان خطور می کند تغییر دهید و شوهرتان را به خرید دوباره هدیه تشویق کنید و به او اطمینان دهید که آن را امتحان نمی کنید و می دانید ارزش خرید هدیه چقدر است.

1- مثلاً اگر شوهرتان برای تولدش پیراهنی خرید که طرح و رنگ آن را دوست نداشتید، پس سلیقه دارید، باید آرایشی بپوشید که ظاهری زیبا به بدنتان داشته باشد، آن لباس را بپوشید و توصیف کنید. لباس و سلیقه شوهرش

اگر با لباس مشکل دارید کار کمی برایتان سخت می شود اما این مشکل راه حلی هم دارد.
خلاصه ای کلی از هدیه، مهارت ها و ظاهر زیبای خود تعریف کنید و سلیقه خود را نشان دهید تا شوهرتان عشق و شادی را در کلام شما ببیند و بفهمد هدیه ای که برای شما خریده چقدر در نظر شما ارزشمند است. در مورد آن حق با شما بود.


از شوهرت هدیه میگیری

به طور کلی، نشان دادن پاسخ مثبت و البته متنوع به هدایایی که شوهرتان می‌خرد، بهترین راه و تشویق برای تکرار آن است، وقتی شوهرتان می‌بیند که خرید هدیه چقدر حال و هوای خانه را بهتر می‌کند، حتما همیشه به آن فکر کنید. تکرار این شرایط
در این بین می‌توانید چیزهایی را که دوست دارید یا رنگ‌ها و مدل‌هایی را که دوست دارید با شوهرتان در میان بگذارید و عکس‌هایی از لباس‌ها یا ابزار و لوازمی که دوست دارید به او نشان دهید تا سلیقه و خواسته‌های شما را بفهمد.

2 – می تونی داستان کادویی که شوهرت خریده رو تعریف کنی مثلا دوستم حلقه ای رو که خریده دید و چشمامو بست و ازش پرسید چقدر شیک و قشنگه از کجا خریدی و من گفتم هدیه بود. از شوهرم و من خیلی خوشحال شدم که گرفتم و غیره.


دریافت هدایا از همسران دارای مشکلات مالی

مردانی که مشکلات مالی دارند مطمئنا نمی توانند از آنها انتظار هدایای گران قیمت داشته باشند، پس باید با کوچکترین چیزها خوشحال باشید، حتی اگر یک دسته گل، یک روسری یا یک تاپ ساده باشد.
سعی کنید خوشحالی خود را از کوچکترین چیزها ابراز کنید تا امید به زندگی و تلاش مضاعف حفظ شود.
به هیچ وجه نمی خواهم بگویم که به مادر توصیه می کنم بی تحرک باشد، اما هرگز تسلیم نشود.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *