اکنون با یک ادویه تاج – ایرنا



به گزارش روز شنبه ایرنا ، هفتاد و هفتمین دوره جشنواره فیلم کن سه شنبه گذشته (6 ژوئیه 1400) در شهری به همین نام در جنوب فرانسه آغاز به کار کرد. اگرچه همه چیز باید تحت کنترل باشد ، برگزارکنندگان جشنواره فیلم در مصاحبه با Deadline News تأیید کردند که از هزاران شرکت کننده ای که روزانه در BioGroup آزمایش می کنند ، به طور متوسط ​​3 نفر مثبت هستند. حداقل یکی از افرادی که در این مدت تاج مثبت دریافت کرد ، محافظ جشنواره بود.

گروههای واکسینه نشده از بخشهای خاصی از جشنواره فیلم کن ، از جمله کاخ و کنگره جشنواره بازدید می کنند ، به شرطی که نتیجه آزمایش منفی عروق کرونر کمتر از 48 ساعت قبل باشد. شرط انجام تست تاج منفی همچنین در مورد مسافران واکسینه شده در خارج از اتحادیه اروپا از جمله ایالات متحده و انگلستان اعمال می شود.

اگر کسی آزمایش عروق کرونر دریافت کند ، طبق قوانین دولت فرانسه باید به مدت 10 روز در قرنطینه شود. اما به نظر می رسد در این زمینه دقت چندانی وجود ندارد و این افراد نه تنها به قسمتهای اصلی جشنواره دسترسی دارند و هم چنان مانند دستگاه در حال حرکت برای انتقال ویروس در اطراف جمعیت حرکت می کنند. اگر شخصی تست تاجگذاری مثبت را تصحیح کند ، باید به هرکسی که با او در تماس بوده است اطلاع دهد.

تصویر کلی شرکت کنندگان در هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن درباره وضعیت کنترل تاج در این رویداد فیلم از دو جهت کاملاً متفاوت است. برخی از شرکت کنندگان اظهار داشتند که آنها از پیروی موثر مقامات از اقدامات بهداشتی تحت تأثیر قرار گرفته و از بازگشت به حالت طبیعی خوشحال هستند ، اما برخی دیگر به طور گسترده ای نگران احتمال شیوع ویروس کرونا هستند ، به ویژه اینکه بسیاری از شرکت کنندگان از روال و دستورالعمل ها پیروی می کنند. ضد تاج گذاری به طور جدی ؛ عکس ها و فیلم های منتشر شده توسط جشنواره فیلم کن ، هیاهوی موجود در سالن های اصلی این جشنواره را نشان می دهد که بسیاری از تماشاگران نقابدار را در خود جای داده اند. وضعیت مشابه تو گفتی مدیر هنری جشنواره فیلم کن از مردم خواست تأکید کنند که هنگام نشستن در خانه و تماشای فیلم ، باید همیشه ماسک بزنند.

بیشتر بخوانید  8 گیاه عجیب و غریب و جادویی در فیلم هری پاتر که واقعی هستند

دیدگاهتان را بنویسید