مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اکثر مردم برای گذران زندگی نیاز به یارانه دارند!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو، علی نیکزاد ثمارین معاون رئیس جمهور است مجلس مجلس شورای اسلامی ساعت 12 و 11 دقیقه زنگ پایان جلسه علنی امروز (چهارشنبه 7 تیرماه) مجلس شورای اسلامی را به صدا درآورد و اعلام کرد: جلسه بعدی مجلس ساعت 7:45 روز سه شنبه 21 تیرماه خواهد بود. .

ذبیح اله اعظمی ساردویی در جلسه علنی مجلس در نطق خود خطاب به مردم ایران گفت: همه مسئولان اذعان دارند که نمایندگان مجلس به دلیل ارتباط با مردم حوزه های انتخابیه، روزانه از مشکلات موکلان خود مطلع هستند.

گرانی، فقر، بیکاری و فساد کشور را گرفته است

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان اذعان داشت: همانطور که می دانید دولت تاکنون اقدامات مفیدی انجام داده است اما با وجود هزینه های زیاد، فقر، بیکاری و فساد در سراسر کشور گسترش یافته است. کشور.” آستانه تحمل پایین آمده است و اکثر مردم فقیر هستند و برای کسانی که کارشان را انجام می دهند نیاز به یارانه دارند که این در شأن مردم نیست که یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان با نفت، گاز و معادن مختلف است. . پس ما با این ملت وفادار و بزرگ ایران چه کردیم؟

وی در ادامه گفت: شهید چمران می گوید مسئولی که تخصص ندارد، ولی کارکرد را قبول دارد، بی خداست، تخصص ضعیف، توانا و ناتوان است و دولت بی برنامه است. وزرا نیز برنامه ریزی دقیقی برای اداره وزارتخانه های خود ندارند.

وی در جلسه علنی مجلس در نطقی بین دستورات خود گفت: دولت با اقدامات خوبی شروع کرده اما مشکلات جدی هم برای مردم وجود دارد.

بیشتر بخوانید  ترکیب خورش کرفس و بامیه رو تا حالا امتحان کردی؟! | طرز تهیه خورش کرفس و بامیه

نماینده مردم شاهین دی و تکاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گرانی در ماه های اخیر باعث نگرانی شدید مردم شده است، گفت: فقط یارانه 4 قلم باید حذف می شد در حالی که آثار آن بیش از صد مورد است و این امر باعث شد. جیب را رها نکنید مردم می توانستند دستشان را بالا ببرند.

وی ادامه داد: آثار پروژه بزرگ گپ در ترکیه هر روز برای کشورهای منطقه به ویژه منطقه ما بسیار مضر و خطرناک است. آثار این اقدام به تهران رسیده و تنها سد آتاتورک ترکیه 50 میلیارد مترمکعب ظرفیت آب دارد که به اندازه تمام سدهای کشورمان است که به معنای تخلیه تالاب ها و گرد و غبار بزرگ است که به جای آن می توان آن را تشخیص داد. دیپلماسی در گذشته و حال بسیار خالی است.

دولت باید کمک بهداشتی بپردازد

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه آثار گرانی در حوزه بهداشت و درمان به راحتی برطرف نمی شود، گفت: دولت باید سهم سلامت در حوزه مالیات بر ارزش افزوده را بپردازد.

مشکلات سیستان و بلوچستان قابل حل است

ملک فاضلی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 8 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در یادواره شهدای 16 تیرماه گفت: دو سال از مجلس شورای اسلامی و یک سال می گذرد. از زمان انقلابی در عمل چه می گذرد؟ “جامعه چگونه است؟ شرایط اقتصادی چگونه است؟ مشکل حمایت جامعه کجاست؟ آیا دولت انقلابی و مجلس انقلابی تفاوتی ایجاد کردند؟ قطعاً نه. پس باید به عقب برگردیم؟ ببینیم مشکل کجاست و حلش کنیم وگرنه باید با نسل بعدی و موجود مطابقت کنیم.

بیشتر بخوانید  تعداد زیادی از گردشگران تابستانی بستری در گیلان - گیلان نیوز - اخبار استانهای تسنیم

    آستانه تحمل مردم پایین آمده است

آیسنا

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *