مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اکبر 20 ساله در یک روز با دو دختر به طور همزمان ازدواج کرد!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو؛ ازدواج اتفاق مثبتی است که در زندگی مردم رخ می دهد. یکی از عجیب ترین در این فیلم می توانید ازدواج ها را ببینید.

رسانه های اندونزی اخیرا از ازدواج عجیب یک مرد محلی در این کشور خبر دادند. در این ازدواج که ماه گذشته انجام شد، کوریک اکبر 20 ساله اهل منطقه لومبوک در ایالت غربی نوسا تنگگارا همزمان با دو معشوقه خود ازدواج کرد.

به گزارش رسانه های محلی، این اتفاق زمانی رخ داد که اکبر با یکی از این دو دختر ازدواج کرد، دختر دیگر به مراسم آمد و خواستار ازدواج با این مرد شد. اگرچه این مرد در موقعیتی غیرمنتظره گرفتار شد اما عروس (کوتیما) از ازدواج همزمان داماد با این دختر ابراز خرسندی کرد و به این ترتیب هر دو در محل برگزاری عروسی با اکبر ازدواج کردند.

اظهارات کوتیما

کوتیما در این باره به رسانه های محلی گفت: دختری (Ioanita) که قبل از من با همسرم رابطه داشت از طریق شبکه های اجتماعی محل عروسی ما را پیدا کرد و در مراسم عروسی شرکت کرد. از همسرم هم خواست با او ازدواج کند. من رضایت دادم و همسرم نیز با این دختر ازدواج کرد.

باید بگویم؛ خبر ازدواج همزمان این مرد اندونزیایی با این دو دختر در حالی است که حدود دو ماه پیش ازدواج همزمان مرد هندی با دو پسر عمو سوژه رسانه ها شد.

بیشتر بخوانید  شیرینی زبون رو نیم ساعته درست کن تا چاییت دم می‌کشه! | طرز تهیه شیرینی زبان +ویدئو
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *