اولین کنفرانس علمی روانشناسی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد


اولین کنفرانس علمی روانشناسی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

ایسنا / اردبیل اولین کنفرانس علمی روانشناسی با پذیرش 136 مقاله در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

به گزارش ایسنا ، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه موهاگ اردبیلی در این کنفرانس گفت: روانشناسی علمی است که ابتدا با رفتار و دوم توسط طرف مقابل شناخته می شود.
دیوید سیف زاده اظهار امیدواری کرد مقالات و سخنرانی های ارائه شده در این کنفرانس برای دستیابی به اهداف مفید باشد.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه موهاگ اردبیلی نیز گفت: بیش از 100 سازمان تحقیقاتی ، مرکز و انجمن در زمینه های مختلف در این دانشگاه فعالیت می کنند.
عباس فنی اصل افزود: از 120 فعالیت انجام شده در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی ، 38 برنامه توسط انجمن علمی روانشناسی انجام شد.
وی ادامه داد: ما تلاش می کنیم دانش آموزان را در ابعاد مختلف توانمند کنیم تا دانش آموزان با بهبود توانایی های خود وارد جامعه شوند.
دبیر علمی نخستین همایش علمی-دانشجویی روانشناسی همچنین گفت: 158 مقاله به این همایش ارسال شده است كه 136 مقاله پذیرفته شده و 18 مقاله به عنوان سخنرانی در سه پنل تخصصی ارائه می شود.
دکتر اکبر اتادوخت ادامه داد: ما شاهد تغییرات فزاینده ای در جامعه هستیم و دانشمندان همگام با دانشگاه نسل چهارم باید با این تغییرات همسو باشند.
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: بهزیستی و دانشگاه باید بتوانند روابط خود را تقویت و گسترش دهند.
بهزاد ستاری افزود: فراگیران استراتژیک برای رسیدن به اهداف خود برنامه های مشترکی را برای خود تنظیم می کنند.
استاد دانشگاه پیام نور تبریز در ارتباط مجازی با این همایش گفت: اصالت احساسات و اصالت دانش از یک مرحله به مرحله دیگر اولویت دارند.
علی محمدزاده با بیان اینکه در روانشناسی کودک باید وحدت عاطفه و دانش را شاهد باشیم ، توضیح داد: با بررسی شش مرحله تربیت فرزندان ، تسلط جریان عاطفی در روند رشد را می بینیم.
دبیر اجرایی اولین همایش علمی – دانشجویی روانشناسی همچنین گفت: انجمن های علمی دانشگاه موهاگ اردبیلی اثبات کرده اند که در رشد علمی و فرهنگی دانشجویان مثر هستند.
حسن طاهری ادامه داد: هدف از این همایش افزایش سطح مشارکت دانشجویان در فعالیت های پژوهشی و پشتیبانی بود.

بیشتر بخوانید  یک زندگی غیر معمول برای اندیشمند امنیت جو بایدن

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید