اولین مرکز تحقیقات بخش اقتصادی و خصوصی در خوزستان افتتاح شد



به گزارش ایرنا ، شهلا عموری روز دوشنبه در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان مدیریت صنعتی و اتاق بازرگانی اهواز اظهار داشت: همکاری علمی ، مشاوره ، تحقیق و آموزش از محورهای این تفاهم نامه است.

وی ادامه داد: این همکاری در راستای پیگیری دولت از مطالبات مشروع و خصوصی و تلاش برای بهبود فضای تجاری کشور و استان است.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه در زمینه های علمی ، مشاوره ای و تحقیقاتی در هر دو بخش حمایت و حمایت از منافع بخش خصوصی و تعامل آموزشی و توانمند سازی نهادهای اقتصادی با ارائه خدمات مشاوره ای و آموزشی تهیه شده است. .

آموری گفت: مطابق این تفاهم نامه ، مرکز تحقیقات و مطالعات اقتصادی اتاق و مدیریت آمار و اطلاعات جهت شناسایی ، تشخیص و تحلیل بازار مشاغل اهواز و استان ایجاد شد.

تقویت فعالیت های بخش خصوصی در خوزستان از طریق تحقیق

رئیس سازمان مدیریت صنعتی استان خوزستان با اشاره به ظرفیت حقوقی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی برای بهبود فضای کسب و کار گفت: یکی از مهمترین جنبه های این تفاهم نامه همکاری مشترک با اتاق اهواز است. تجارت برای تقویت نقش اتاق ، کارگروه و کمیته های تخصصی. این فعالیتهای اقتصادی بخش خصوصی متمرکز است.

یداله مهر علیزاده افزود: تعامل بیشتر بین فعالان اقتصادی ضروری است و در این راستا ارزیابی دقیق و عملی نیازهای نمایشگاه های تخصصی داخلی و خارجی ضروری است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه این نوع نیازسنجی ، سازمان مدیریت صنعت استان تحقیقات تخصصی انجام خواهد داد ، اظهار داشت: “امیدواریم با ایجاد زمینه و شرایط لازم بتوان سرمایه گذاری داخلی را در تولید صادرات محور تشویق کرد. امروز . “

بیشتر بخوانید  واکنش مدیر موسسه اطلاعات به علنی شدن تذکر به مسئولین بابت گشت ارشاد

رئیس سازمان مدیریت صنعتی خوزستان بر اهمیت استفاده موفقیت آمیز از تجربه در زمینه فعالیت های اقتصادی و تولیدی تأکید کرد و افزود: در این راستا با مشارکت فعالان اقتصادی ، تور آموزشی صنایع محلی در ایران و خارج از کشور انجام می شود. سازمان یافته شکل گرفت. “

مهرعلیزاده افزود: مطابق تفاهم نامه امضا شده و در حین نیازسنجی ، دوره های آموزشی مربوط به شرح وظایف اتاق بازرگانی اهواز در قالب دوره های مشترک شامل دوره های تخصصی DBA و MBA انجام می شود.

بر اساس این گزارش ، شورای گفتگوی دولت و خصوصی مطابق با ماده 75 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران ، ماده 11 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار و ماده 12 عمل کرد. برنامه های توسعه برای 2010. از قانون.

دیدگاهتان را بنویسید