مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اولین فیلم و عکس شهر مجلل بورلی هیلز در ایران + درگیری با خبرنگاران

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


باستی تپه لواسان

دلگرمی: «باستی هیلز» لواسان منطقه ای اشرافی برای افراد خاص است که گفته می شود به نام «بورلی هیلز» معروف لس آنجلس در آمریکا نامگذاری شده است.

نام این شهر در ابتدا شهرک شهید مطهری بوده است، اما به دلیل وجود خیابان منتهی به این شهر، شهرک باستی یا در فضای مجازی تپه های باستی معروف شد و حتی سایر شهروندان لواساناتا تاکنون اجازه تردد به آن را نداشته اند.

اولین فیلم از شهر مجلل باستی هیلز لواسان + فیلم و عکس منتشر شد
اولین فیلم از شهر مجلل باستی هیلز لواسان + فیلم و عکس منتشر شد

دروازه‌های ورودی شهر باستی هیلز، منطقه‌ای ممنوعه در لواسان، که به قلمرو سرمایه‌داران و ریچکید تبدیل شد و نام و شیوه زندگی آن از بورلی هیلز در لس‌آنجلس سرچشمه می‌گیرد، با حکم دادگاه جمع‌آوری شد. حالا مردم عادی می توانند بروند و دقیقا ببینند آدمخوارها در گوشه ای از تهران چه می کنند.

ویدیویی که در زیر می بینید اولین فیلمی است که از این شهر مجلل منتشر شده است.

نگهبانان باستی هیلز با یک خبرنگار و یک عکاس Farce درگیر شدند

خبرنگار و عکاس خبرگزاری فارس چهارشنبه شب در پی دستور دادستان لواسانات مبنی بر حذف گیت ورودی تپه باستی و ترافیک عادی، برای تهیه گزارش به لواسانات رفت که از دیوارهای یک ویلای عجیب 8 متری در ورودی عکس گرفت. به محله باستی .. با یکی از نگهبانان ساختمان روبرو شدند.

نگهبانی در حین عکاسی از دیوارهای خارجی عجیب و غریب این ساختمان که طبق قانون هیچ مشکلی برای عکاسی از آن ندارد، ناگهان به یک عکاس ایرانی حمله می کند و با فحش دادن و ضرب و شتم عکاس، دوربین و سوئیچ ماشینش را می گیرد.

بیشتر بخوانید  سرقت از منزل همسایه با حفر تونل!

پس از این اتفاق عکاس فارسا با پلیس تماس گرفت و گشت 110 پس از بازدید از محل و بازرسی مجوز رسمی فیلمبرداری به محیط بانان نسبت به این اقدامات هشدار داد و از آنها خواست دوربین را پس داده و آن را منتقل کنند. نگهبان ساختمان پس از تماس با پلیس سوئیچ را بیرون انداخت و از درب دیگر ساختمان فرار کرد.

پس از بی توجهی نگهبانان ساختمان به هشدارهای پلیس، قاضی کشیک دستور داد وارد ویلا شده و دوربین را بیرون بیاورند.

در این لحظه فردی که برخورد زننده و غیرقابل قبولی را با عکاس طنز ارائه کرده بود، پس از رسیدن به موقع به دادسرا، کلانتری و شهرداری لواسان با دوستان خود تماس می گیرد و با دوربین می آید که بلافاصله توسط وی دستگیر می شود. پلیس.

با توجه به پاک شدن حافظه دوربین فارس، خبرنگاران با مراجعه به کلانتری 166 از نگهبان ساختمان گزارش دادند و این پرونده برای روشن شدن ابعاد پرونده در دادسرا در حال رصد است. .

ویلا متعلق به سهامداران یک شرکت خصوصی بزرگ و یک بانک خصوصی است.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *