مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اولین فیلم از تتلو شوهر سحر قریشی در سفارت ایران

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: امیر تتلو خواننده زیرزمینی مقیم ترکیه که شب گذشته به هوادارانش اعلام کرد به سفارت ایران در استانبول می رود، گفت. او گفت که به پاسپورت نیاز دارد و برای گرفتن مدارک شخصی خود به سفارت ایران در ترکیه می رود.

ویدئوهایی که اخیرا در شبکه های اجتماعی منتشر شده، امیر تتلو را نشان می دهد که مقابل سفارت ایران در استانبول در میان جمعی از هوادارانش ایستاده است. چند نفر با لباس مشکی به دنبال او در داخل ساختمان سفارت می آیند.

بررسی فیلم دوم نشان می دهد که این افراد محافظان او هستند و پس از ورود امیر تتلو به سفارت پشت در منتظر هستند. در همان زمان هواداران نام تاتالو را صدا می زنند و از او می خواهند با او صحبت کنند و عکس بگیرند.

بازدید امیر تتلو از سفارت ایران در ترکیه در شرایطی است که محمد امین تقویان، بازپرس دادگاه کیفری در تهران، روز گذشته گفته بود که پس از تجدیدنظرخواهی برخی از بنگاه‌ها، امیر تتلو، دونجا جهانبهتا و ساشا به دادگاه احضار شده است. سبحانی. اما بعید است که سفارت قبل از صدور حکم قضایی علیه امیر تتلو اقدامی انجام دهد.


بیشتر بخوانید  سلیمانیه همچنان ملتهب/ اصرار پسران طالبانی به اخراج رئیس مشترک اتحادیه میهنی/گزارش اختصاصی- اخبار آسیای غربی - اخبار بین الملل تسنیم

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *