مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اولین عکس از خانواده خوشحال حامد سلطانی قبل از فوت

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز: حمد سلطانی وی متولد 13 شهریور 1367 در مشهد مقدس، مجری تلویزیون در برنامه های هیولا و مسابقات میدانی و مناسبت های مختلف، گرافیست و فارغ التحصیل گرافیست است. حمد سلطانی وی از طراحان گرافیک شهرداری مشهد و از طراحان پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی و حرم امام رضا(ع) و مدیر کل گروه هنری سیما و رادیو مشهد می باشد.

حمد سلطانی

سوابق و فعالیت ها

او علاوه بر اجرا و طراحی گرافیک در زمینه کارگردانی و مستندسازی، دستی بر آتش دارد و مستندهایی از آسمان تا آسمان را کارگردانی کرده است.

حامد سلطانی مدیر برنامه مسابقات میدون کیست؟

حامد سلطانی اجرای مسابقه میدون در شبکه سه را بر عهده دارد که در فصل اول مسابقات میدون و فصل دوم مسابقات میدون به عنوان مجری به همراه داورانی چون علیرضا ایونچی، امیر شکوهی نیا، مینا مهرنوش و حمیدرضا حضور دارد. موثقی.

این برنامه اولین مسابقه تلویزیونی تجاری محور است که در آن جوانان، کارآفرینان جوان، نخبگان اقتصادی، تولیدکنندگان، صنعتگران و افرادی که می خواهند محصولات، محصولات و صنعت خود را به مردم معرفی کنند، شرکت کرده و جوایزی دریافت می کنند.

حمد سلطانی

همسر حامد سلطانی

او چند سال پیش ازدواج کرد و دختری به نام فاطمه سلما دارد که تصاویر دخترش را با متن های احساسی و پدرانه به اشتراک می گذاشت.

بیشتر بخوانید  دانلود قسمت چهاردهم سریال جیران با کیفیت عالی

آقای سلطانی به تازگی صاحب یک پسر شده بود که در 13 خرداد 1401 در یک تصادف همسر و پسر و پسر یک و نیم ساله خود را از دست داد.

سوابق مدیریت و اجرا

• تبلیغ کننده عفاف و حجاب

• مجری گرامیداشت ترور شهدا در استان های خراسان.

• فعالیت در وبلاگ نویس پارسیان

• مدیر دفتر گروه هنری معراج

مشاور و مدیر تبلیغات اداره کل تعاون استان خراسان رضوی

• همکاری با مجتمع تجاری کیان سنتر و مجموعه طلا و جواهر پرنس مشهد

• فعالیت در اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 مشهد

• مشاور تبلیغات مرکز فرهنگی آموزشی شهید علم الهدی

• مدیر کارگروه تبلیغات، عضو شورای اسلامی شهر مشهد و عمار

• مجری و مشاور هیئت های مذهبی و بسیج دانشجویی

• پیمانکار مؤسسه چاپ زیتون و کارت و دانشگاه شهید منتظری مشهد

حمد سلطانی

نام: حامد

نام خانوادگی: Šoltani

متولد: 13 شهریور 1367 در مشهد

پیشه: مجری

رشته تحصیلی: گرافیک

زن: فائزه صفری

فرزندان: فاطمه سلما و محمدمهدی

درگذشت همسر و فرزند حامد سلطانی

حامد سلطانی در 13 خرداد 1401 در یک سانحه به مدت یک سال و نیم همسر و پسرش را از دست داد و داغدار شد. این حادثه ساعت 4:10 دقیقه بامداد در کیلومتر 65 اتوبان حر طبس رخ داد که در آن همسر و پسر مجری اعجوبه و تلویزیون در دم کشته شدند و مجری 34 ساله و هشت ساله اش. . – دختر پیر مجروح شده است.

حمد سلطانی

برنامه را در فیلد اجرا کنید

حامد سلطانی سرپرستی فصل اول و دوم مسابقات میدون را بر عهده داشت و با اجرای این برنامه به همراه داورانی چون علیرضا ایونچی، امیر شکوهی نیا، مینا مهرنوش و حمیدرضا موثقی به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید  بازی‌های دوستانه باشگاهی| برنتفورد با حضور قدوس بر والنسیا غلبه کرد- اخبار فوتبال جهان - اخبار ورزشی تسنیم

میدون اولین مسابقه تلویزیونی تجاری محور است که در آن جوانان، کارآفرینان جوان، نخبگان اقتصادی، تولیدکنندگان، صنعتگران و افرادی که می خواهند محصولات، محصولات و صنایع خود را ارائه کنند، شرکت کرده و جوایزی دریافت می کنند.

برنامه سلام صبح بخیر را اجرا کنید

برنامه صبح بخیر سلام به موضوعات اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و … با محوریت تزریق حال و هوای صبح بخیر می پردازد. این برنامه توسط حامد سلطانی اجرا شد.

برنامه Monsters را اجرا کنید

فصل جدید هیولا به تهیه کنندگی سید مهدی حسینی و اجرای حامد سلطانی ساخته شده است. در فصل جدید، اعجوبه‌ها اشیاء مختلفی طراحی کرده‌اند که در آن با کودکان ملاقات می‌کنند، کودکان با پدران ارتباط برقرار می‌کنند و چهره مادران را می‌شناسند و همچنین چیزهای دیگر.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *