اولین سی تی اسکن بیمارستان برکت شهید ستاری در کارکاک پیدا شد


به گزارش فارس قرچک ، صبح امروز اولین سی تی اسکن شهر کرچک در بیمارستان شهید ستاری برکت با حضور دکتر زالی فرمانده ستاد ضد کرونا کرونا تهران ، حجت الاسلام اسماعیلی روز جمعه به قرچک رسید ، فرماندار خطیبی ، نوش آبادی ، نماینده ورامین ، کرچک و پیشوا رئیس شبکه بهداشت کارچاک ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کارچاک و دیگر مقامات شهرستانی و استانی در مجلس شورای اسلامی پیدا شدند.

تجهیزات این سی تی اسکن 16 قطعه ای با قیمت بیش از 500000 یورو خریداری شده و مراحل نصب و آزمایش آن با موفقیت انجام شده است.

با افتتاح این مرکز ، ضمن ایجاد اشتغال مستقیم برای 10 نفر در بیمارستان شهید ستاری کارکاک ، از جمله پزشکان و متخصصان ، روزانه 100 نفر می توانند از خدمات توموگرافی بهره مند شوند.

حق پرست در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: با کمک نسیم سلامت خاتم و مسئولان بهداشت و درمان استان ، یکی از بزرگترین کاستی های پزشکی در شهر کارکاک برطرف شده است.

وی گفت: این سی تی اسکن مجهزترین و مدرن ترین نمونه در ایران و جهان است و خرید ، ساخت و نصب آن فقط با کمک همه نهادها و ارگان های مسئول به مدت یک سال و نیم امکان پذیر بود. “

حق پرست ادامه داد: بیمارستان برکت شهید ستاری کارکاک به سرعت در حال تجهیز و تکمیل خدمات خود برای بیماران و شهروندان کارکاک است و با توجه به نیاز مبرم به خدمات پزشکی مختلف ، اقدامات بسیار خوبی در 2 سال اخیر انجام شده است

بیشتر بخوانید  اطلاعیه فوری وزارت نفت درباره سه‌نرخی شدن قیمت بنزین

وی افزود: وجود این بیمارستان برای بیماری حاد کرونر قلب در درمان بیماران کرونر بسیار مفید بوده و به عنوان تنها مرکز پزشکی در کارکاک تعداد زیادی از بیماران کرونر را معالجه می کند.

رئیس بیمارستان برکت ، شهید ستاری در کارکاک گفت: در این راستا تجهیز بیمارستان به دستگاه اکسیژن ساز خدمات بهتری را برای بیماران کرون به همراه داشته است.

انتهای پیام / 67037


دیدگاهتان را بنویسید