مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اولین رویداد کارآفرینی مجازی برای مشتریان تحت نظارت کمیته کمک های استانی برگزار می شود

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز ، محمد بذرافشان از اولین رویداد کارآفرینی مجازی برای مشتریان تحت پوشش این نهاد خبر داده و افزود: جذب ایده های برتر ، تجاری سازی دانش و اقتصاد دانش بنیان از موضوعات مهمی است که کمیسیون در این زمینه برگزار می کند. برای کمک آخرین که باید این کار را انجام داده و گام های موثری در جهت تبدیل این ایده ها به برنامه های اشتغال و تسریع در ایجاد هدفمند مشاغل برای مشتریان و نیازمندان بردارد.

وی در مورد چگونگی حمایت از بهترین ایده ها در این رویداد گفت: اعطای بهترین ایده ها ، پرداخت تجهیزات برای کارفرمایان در پروژه های منتخب ، کمک به تبدیل ایده ها به تجارت نوآورانه ، سرمایه گذاری از طریق صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر ، استفاده از یکی از خدمات تسریع فرصتی برای ایجاد تیم های کارآفرینی در مراکز رشد ، از جمله مهمترین امکانات برای حمایت از بهترین ایده ها در این رویداد.

بذرافشان با بیان اینکه “رویداد کارآفرینی خلاق به نام اسباب بازی” یکی از محورهای نخستین رویداد کارآفرینی مجازی فارس امداد است ، افزود: زمان برگزاری اولین رویداد کارآفرینی مجازی از اوایل مرداد ماه آغاز می شود و علاقه مندان می توانند تا پایان مرداد در رویداد اصلی شرکت کنید و ایده های خود را ارائه دهید. مراسم اختتامیه این رویداد در تاریخ 25 سپتامبر برگزار می شود.

مدیر کل امداد فارس با بیان اینکه برگزاری یک سری رویدادهای کارآفرینی استانی و منطقه ای برای آشنایی مشتریان با ادبیات بازرگانی ، مراحل شکل گیری ایده تجاری سازی و ترویج و تقویت فرهنگ کارآفرینی بیان شده است ، افزود: این هدف زمینه سازی برای برنامه های راه اندازی را راه اندازی کنید و دانش فضا می گیرد

بیشتر بخوانید  محسن کیایی از عشقش رونمایی کرد

وی در پایان گفت: 320 دانش آموخته با ایده ، شناسایی ، مشاوره شغلی و پروجکشن ما آماده حضور در این رویداد بودیم و امیدواریم که به نتیجه برسیم حالت خوبه در این راستا ، برای محرومان کار پیدا کنید.

انتهای پیام / n


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *