اولین دوره جشنواره «ترنج» برگزار می‌شود




مجمع کارآفرینان ایران با همکاری سازمان ها و نهادهای اجتماعی مرتبط، نخستین جشنواره تجلیل از زنان کارآفرین اجتماعی را با عنوان جشنواره ترنج با هدف معرفی، ترویج و تجلیل از موثرترین فعالیت ها در راستای گنجاندن زنجیره ارزش محرک های اقتصادی و بزرگ برگزار کرد. کارآفرینان کشور در حوزه های کارآفرینی اجتماعی و محیط زیست زندگی، کارآفرینی اجتماعی و توسعه آموزشی، کارآفرینی اجتماعی و توسعه پایدار منطقه ای، کارآفرینی اجتماعی، کاهش فقر و عدالت اجتماعی، کارآفرینی اجتماعی و بهبود دسترسی به درمان و خدمات اجتماعی، کارآفرینی اجتماعی و کارآفرینی آسیب اجتماعی.

لازم به ذکر است داوطلبان شرکت در این جشنواره با مراجعه به صفحه اختصاصی جشنواره در سایت انجمن کارآفرینان ایران به نشانی https://iranef.org/avards/ تا تاریخ 9 دی ماه 1401 فرصت دارند ضمن تکمیل موارد مربوطه. فرم و ارائه مدارک لازم جهت ارسال به دبیرخانه جشنواره.

اولین دوره جوایز نارنگی همزمان با هفته ملی کارآفرینی و تجلیل از کارآفرینان اجتماعی ایران در اسفندماه برگزار می شود و برندگان این جشنواره به شایستگی خواهند بود.

در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی می توانید به سایت انجمن کارآفرینان مراجعه کرده و یا با دبیرخانه انجمن به شماره 88522774-021 و به آدرس ایمیل info@iranef.org تماس حاصل فرمایید.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی انجمن کارآفرینان ایران

بیشتر بخوانید  Класиране на учителите в чистилището на бюджета! | Докато преглежда сметката

دیدگاهتان را بنویسید