اولین جشنواره رسانه در بهارستان برگزار می شود



اولین جشنواره رسانه ای در بهارستان برای شناسایی و ارزیابی محتوای تولید شده توسط روزنامه نگاران ، روزنامه نگاران و فعالان رسانه ای در قالب های مکتوب ، چندرسانه ای و مجازی برگزار می شود.

به گزارش ایسنا ، خبرنگاران ، عکاسان ، نویسندگان ، روزنامه نگاران ، فعالان فضای مجازی و خبرنگاران رسانه های تصویری و صوتی می توانند ضمن مطالعه دعوت نامه جشنواره ، با تمرکز بر فعالیت های یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

اجرای مجلس یازدهم در اولین جلسه ، نظارت محلی بر نمایندگان مجلس ، اصلاح ساختار بودجه 1400 ، تقویت قوانین ، تجدید نظر در قوانین ، دموکراتیک سازی ، شفافیت ، کارآیی ، هوشمندی و … جشنواره.

این رویداد در 3 بخش نوشتاری ، دیداری و شنیداری و گرافیکی برگزار می شود.

آخرین مهلت ارسال 10 آگوست 1400 از طریق وب سایت جشنواره است. فقط آثار منتشر شده در رسانه های چاپی ، تصویری ، صوتی و سایبری (کانال های رسانه ای ثبت شده و رسمی) واجد شرایط شرکت در جشنواره هستند ، اما همه آثار در زمینه گرافیک ، موشن گرافیک ، تیزر و فیلم از این موارد مستثنی هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، شرکت کنندگان می توانند به وب سایت جشنواره به آدرس Parliran.org/mediaFestival مراجعه کرده و یا با دبیرخانه جشنواره از طریق شماره 02139932527 تماس بگیرند.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  "پیمان قاسم خانی" خوشبختی خود را به تصویر کشید / عکس

دیدگاهتان را بنویسید