اولین تصویر از همسر مهران مدیری دیده شد



آنچه دیگران می خوانند:

گوهر صدقه او از بازیگران باتجربه و پرکار سینما و تلویزیون است. گوهر صدقه او سابقه بازی در اکثر فیلم ها و تلویزیون در ژانرهای مختلف را دارد. گوهر خیرخواه او او سابقه طولانی بازیگری در تئاتر را دارد و همسرش نیز یکی از کارگردانان این عرصه بود. همسر وی جمشید اسماعیل خانی بود که چند سال پیش درگذشت. گوهر صدقه چندی پیش به دلیل اکران فیلم هایش در روز تولد ابی ممنوع الفعالیت شد اما پس از مدتی فعالیت هنری را از سر گرفت. نظر او در مورد ازدواج مجددش نیز در نوع خود جالب است.

مهران مدیری

نظر جالب گوهر خیراندیش درباره ازدواج مجددش: به گزارش سرویس پلاس خبر آنلاین، گوهر خیراندیش گفت: منتظر ازدواج دخترانم هستم تا بعد از آنها همسرم را پیدا کنم و رسما اعلام کنم و ازدواج کنم. صد ساله است و اگر طرف مقابل آدم خوبی باشد من قبل از دخترانم ازدواج می کنم.

زندگی و فعالیت های گوهر هجرندیس

در اول شهریور 1333 در شیراز به دنیا آمد. در سال 1349 در دوران دبیرستان با یک گروه تئاتر در شیراز شروع به همکاری کرد و در این سال با جمشید اسماعیل هانی آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج آن دو شد که حاصل آن یک پسر و دو دختر به نام های امید بود که آزاده بودند. و آناهیتا

بیشتر بخوانید  800 اتوبوس مجهز به گاز در پایتخت کار خود را متوقف کرده اند

او به همراه همسرش در شیراز به فعالیت های تئاتری مشغول بود و همچنین به استخدام اداره فرهنگ و هنر شیراز درآمد. در سال 1357 در دانشگاه تهران پذیرفته شد و به همراه همسر و فرزندانش به تهران آمد. در تهران علاوه بر تحصیل به کار تئاتر می پردازد و در مسائل هنری استان تهران نیز صاحب نظر می شود. خیراندیش سپس به بازیگری در سینما، تئاتر و تلویزیون پرداخت.

    مهران مدیری

او فعالیت خود را در سینما با فیلم روزهای انتظار آغاز کرد و در فیلم بانو خوش درخشید. گوهر خیراندیش همیشه در نقش های مختلف ظاهر شده است. وی همچنین چندین سال در برنامه گلاس عبرات شبکه سراسری رادیویی فعال بوده است. وی از اساتید دائمی انجمن سینماگران جوان است و سابقه برگزاری کارگاه های آموزشی در چند دانشگاه معتبر آمریکا را نیز دارد. با وجود پیشنهاد مالی خوب، نقش های ضعیف را نپذیرفت. به گفته وی یکی از رازهای ماندگاری بازیگری این است که هیچ نقشی را صرفاً به دلایل مالی نپذیریم.

ازدواج گوهر خوبی است

گوهر خیراندیش از آن دست هنرمندانی است که زندگی مشترک خود را خیلی زود آغاز کرد و در دوران دبیرستان با جمشید اسماعیل کنی آشنا شد و همین آشنایی منجر به ازدواج آنها شد.

این هنرمند ما در برنامه دورهمی در تشریح ماجرای ازدواجش گفت:

وقتی کلاس نهم بودم و تئاتر بازی می کردم، آقای اسماعیل خانی مرا به خانه برد. یک روز که مرا به خانه آورد مادرم به او گفت خواهش می کنم دیگر این کار را نکن، من تنها می آیم دخترم را بردارم. یک روز اسماعیل خانی گفت به مادرش بگو سوپ درست کند تا من به خانه شما بیایم. وقتی به خانه ما آمد، بحث ازدواج را مطرح کرد و مادرم گفت: دخترم خیلی کوچک است و هیچ کاری بلد نیست، حتی لباس هایش را هم بلد نیست و می تواند. مدیریت کن.” زندگی به طور کلی، اما ما 38 سال با هم زندگی کردیم.”

بیشتر بخوانید  اسباب بازی های پیچیده در قرن 19 / فیلم


دیدگاهتان را بنویسید