اولین تصویر از ماشین مجری تلویزیون پس از تصادف مرگبار


رئیس پایگاه فوریت های پزشکی خوروبیابانک گفت: بر اثر واژگونی خودروی ام وی ام، همسر و پسر حامد سلطانی مجری تلویزیون در سانحه رانندگی جان باختند و دو نفر مجروح شدند.

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، رضا رحمت افزود: در این حادثه که ساعت 4 و 10 دقیقه بامداد دیروز در کیلومتر 65 محور خور – طبس رخ داد، یک همسر 33 ساله و یک و نیم جان باختند. پسر یک ساله حامد سلطانی گم شد.

وی گفت: دو مجروح حامد سلطانی (34) و دختر هشت ساله اش به بیمارستان آفتاب هشت حر منتقل و برای ادامه درمان به اصفهان اعزام شدند.

مسئول پایگاه فوریت های پزشکی شهرستان هروبیابانک افزود: علت اصلی این حادثه در دست بررسی است.

این شهرستان یک متر دو خطه هم ندارد و راه های اصلی و روستایی آن دو طرفه و حادثه خیز است.

وضعیت نامناسب جاده های بین شهری شهر حورا و بیابانکا و گزارش های متعدد از تصادفات فوتی در این جاده ها باعث نگرانی مردم شده است.

موضوع راه و توجه به ترافیک جاده ای یکی از مهم ترین نیازهای حورا و بیجابانکا است که یکی از زیرساخت های مهم در توسعه شهر می باشد. وضعیت این منطقه اما مساعد نیست و جاده ها نیازمند تعمیرات اساسی و استاندارد هستند.

شهرستان خور و بیابانک با 12000 کیلومتر مساحت بیش از 700 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد. این شهرستان 20 هزار نفری در 420 کیلومتری شرق استان قرار دارد.

این شهرستان از شمال با شهرستان دامگان در استان سمنان، از جنوب با شهرستان اردکان در استان یزد، از شرق با شهرستان طبس در استان خراسان جنوبی و با روستای چوپانان همسایه است. شهر نایین در غرب.

بیشتر بخوانید  رمان دلارای ۲۴۲ | رمان دلارای پارت ۲۴۱

اولین تصویر از ماشین مجری تلویزیون پس از تصادف مرگبار

دیدگاهتان را بنویسید