مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اولین آزمایش مثبت تاج ایران در توکیو

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



شش اپراتور تلویزیونی به المپیک توکیو اعزام شدند ، جایی که آزمایش عبدالله در فرودگاه توکیو مثبت بود. اگرچه علائمی نداشت ، اما از بقیه اعضای رادیو و تلویزیون جدا شد و توسط کمیته مسابقه به یک هتل خاص منتقل شد.

اما ماجرا به همین جا ختم نمی شود و پنج کارمند دیگر رادیو و تلویزیون که آزمایش آنها منفی بود ، باید 14 روز در هتل خود قرنطینه شوند و اجازه بازدید از استادیوم های المپیک را نداشته باشند.

هادی عامل ، گزارشگر كشتی كه در این گروه بود ، گفت: هرچند هر شش تست ما در تهران منفی بود ، اما متأسفانه آزمایش همكار ما در فرودگاه ژاپن مثبت بود. بعد از این حادثه ، ما شش نفر حدود 10 ساعت در فرودگاه بودیم و دوباره توسط همکارمان آزمایش شدیم که باز هم مثبت بود. البته او هیچ مشکلی و علامتی ندارد اما او را به هتلی خاص بردند تا در آنجا قرنطینه شود.

در مورد قرنطینه پنج کارمند دیگر سازمان صدا و سیما ، آمل گفت: “اگرچه تست ما منفی است و آنها هر روز آزمایش می شوند و منفی است ، آنها اعلام کردند که شما باید 14 روز در هتل خود قرنطینه شوید و حق با شماست” شما هیچ ژاپنی ها بسیار سختگیر هستند و ما می خواهیم آنها پس از حداقل یک هفته قرنطینه به ما اجازه دهند به استادیوم ها برویم.

خبرنگار مشهور کشتی درباره وضعیت عمومی همکار خود گفت: خدا را شکر ، او مشکلی ندارد اما در جای دیگری در قرنطینه است. او می گوید وقتی غذا می آورند از در پشتی تماس می گیرند تا غذا را بگیرند و قرنطینه بسیار سختی دارند. برای اندازه گیری دما ، فردی با لباس و تجهیزات ویژه هر روز آن را برای دمای بالا آزمایش می کند که خوشبختانه مشکلی نیست.

بیشتر بخوانید  آیا عربستان امروز عید فطر اعلام شد یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ + عید است – ایران چطور

عامل در مورد تاخیرهای طولانی کاروان های ورزشی در فرودگاه ها گفت: در حال حاضر وضعیت خوب نیست و حداقل تاخیر در فرودگاه 5 ساعت است ، ما 10 ساعت تأخیر داشتیم زیرا تست مثبت داشتیم. حمل و نقل خوب نبود و بیش از یک ساعت تأخیر داشتیم تا اینکه اتوبوس آمد و ما را به هتل رساند. من فکر می کنم به دلیل اعتراضات در ژاپن به دلیل المپیک ، بسیاری از مردم منصرف شده اند و قدرت کافی ندارند.

در پایان آمل گفت: امیدوارم 14 روز دیگر قرنطینه ما به پایان برسد و بتوانم مسابقات کشتی را به مردم عزیز ایران گزارش دهم.

۲۵۶ ۴۱

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *