اوضاع در سیستان و بلوچستان هنوز سرخ و بحرانی است


به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان ، علیرضا شهرکی با بیان اینکه اوضاع در سیستان و بلوچستان هنوز قرمز و بحرانی است اظهار داشت: ابن ابیطالب زاهدان که مجبور به سرپایی و اکسیژن درمانی است.

وی گفت: موکبی برای ارائه خدمات به همراهان بیماران در خارج از بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) فراهم خواهد شد. وی افزود: معاون وزیر کشور و دبیر پایگاه ضد ویروس کرونا برای بررسی آخرین وضعیت کرونا و بازدید از مراکز درمانی در سیستان و بلوچستان به زاهدان سفر کردند.

مدیرکل خدمات مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: جلسه ستاد ملی و استانی کرونا با حضور معاون وزیر کشور برگزار می شود و در صورت مقابله با ویروس کرونا تصمیمات جدید گرفته می شود. لازم

وی با بیان اینکه کلیه پروتکل های اعلام شده در شهرهای سرخ از جمله محدودیت های ترافیکی ، خروج و ورود به این شهرها و محدودیت در فعالیت های تجاری بسته شده است ، خاطرنشان کرد: در شهرهای قرمز دارای وضعیت ، گروه های 2 ، سه و چهار شغلی و در شهرهای نارنجی ، مشاغل گروه های سه و چهار تعطیل است.

شهرکی ادامه داد: توصیه می شود همه پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند در غیر اینصورت با هماهنگی دادگستری و سیستم نظارتی واحدهای نظارتی پلمپ می شوند.

وی خاطرنشان کرد: عادی سازی و سهل انگاری در رعایت اصول بهداشتی و عدم رعایت پروتکل های انسانی دلیل اصلی شیوع گسترده ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام / 3139


بیشتر بخوانید  مرحله سوم آزمایش واکسن کوپارس در هفته سوم آگوست آغاز می شود

دیدگاهتان را بنویسید