اوضاع در استان خوزستان هنوز پایدار است / باید مراقب ورود مسافران به خوزستان باشیم – اخبار از خوزستان – اخبار از استان های تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب اهوازفرهاد ابونژادیان امروز ، سه شنبه در یک نشست خبری گفت: وضعیت استان خوزستان در زمینه مدیریت بیماری عروق کرونر قلب به ثبات نسبی رسیده است ، در حالی که سایر استان های همجوار وضعیت قرمز و پنجمین قله تاج را تجربه می کنند.

وی افزود: در حال حاضر روزانه 80 تا 90 بیمار کرونر جدید در بیمارستان های استان خوزستان پذیرش می کنیم و تا حدی این یک وضعیت دائمی و رو به زوال است.

اهواز ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، گفت: برای کنترل شیوع تاج ، آزمایشات تاج هنوز در نقاط ورودی و خروجی استانی انجام می شود. در این راستا ، آزمایشات PCR توسط آزمایشگاه های بهداشتی سیار در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه انجام می شود .

ابونجادیان در مورد حفظ شرایط پایدار در استان خوزستان گفت: شرایط پایدار استان در حالی است که سایر استان های همجوار در شرایط تاج قرمز هستند و در صورت عدم کنترل مبادی ورودی استان ، پیک پنجم و بازگشت شرایط قرمز استان خوزستان ، از جمله سوغاتی برای مسافران. “این برای این استان خواهد بود.

وی افزود: آزمایشگاه های مستقر در استان خوزستان از طریق آزمایش از ورود افراد بیمار به کشور جلوگیری کرده و همین امر منجر به مدیریت صحیح بیماری عروق کرونر قلب در استان و ایجاد شرایط پایدار در استان شده است که نتیجه تلاش پرسنل بهداشتی در خوزستان است. “

انتهای پیام / 331 / ع

بیشتر بخوانید  آمریکا از ایران عذرخواهی کرد

دیدگاهتان را بنویسید