اورژانس ها به خیابان‌های تهران ریختند



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: رئیس مرکز اورژانس تهران اعلام کرد: با توجه به وضعیت خطرناک آلودگی هوا در پایتخت، تکنسین های این مرکز در میادین و خیابان های پرتردد مشغول به کار هستند. وی ادامه داد: در این شرایط هرگونه تردد در فضای باز برای همه مردم خطرناک است و از شهروندان می خواهیم تا عادی شدن شرایط در خانه بمانند.

رئیس مرکز اورژانس تهران اعلام کرد: با توجه به وضعیت خطرناک آلودگی هوا در پایتخت، تکنسین های این مرکز در میادین و خیابان های پرتردد مشغول به کار هستند.

یحیی صالح طبری گفت: وزش باد شدید همراه با گرد و خاک آلودگی هوای پایتخت را به وضعیت اضطراری و خطرناک رساند و تکنسین های آمبولانس بلافاصله در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی افزود: هم اکنون آمبولانس ها در میدان های تجریس، انقلاب، آزادی، امام حسین (ع) و امام خمینی (ره) مستقر هستند و در حال خدمت رسانی هستند.

رئیس مرکز اورژانس تهران ادامه داد: در این شرایط هرگونه تردد در فضای باز برای همه مردم خطرناک است و از شهروندان می خواهیم تا عادی شدن وضعیت در خانه بمانند.

به گفته وی، هم اکنون تکنسین های اورژانس آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند، لذا از مردم می خواهیم در صورت نیاز با سامانه 115 تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید  ابن مرجانه کیست | پسر مرجانه کیست


دیدگاهتان را بنویسید