مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اوج کرونا در ایران | کرونا بازگشت

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: سعید کریمی به روند افزایش مبتلایان به کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: آنچه مسلم است این موارد از نوع Omicron هستند و زیر سویه BA5 در ایران شناسایی شده است.

وی با عنوان این مطلب که زمزمه هایی مبنی بر موج جدیدی از بیماری در کشور به گوش می رسد، افزود: امیدواریم موج جدیدی وجود نداشته باشد.

معاون وزیر بهداشت به پیش بینی وضعیت بیماری در موج جدید احتمالی در کشور اشاره کرد و گفت: به عنوان مثال اگر در موج قبلی یک میلیون مورد داشتیم، 200 هزار نفر در کشور وجود خواهند داشت. موج جدید. . یعنی شدت موج جدید احتمالی کمتر از موج قبلی است.

کریمی به بستری شدن و فوت اشاره کرد و افزود: معمولا یک تا دو ماه طول می کشد تا عوارض موج جدید ظاهر شود و افزایش بستری ها و به دنبال آن فوت دو تا سه هفته پس از بستری شدن اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: پیش بینی نمی کنیم میزان مرگ و میر روزانه سه رقمی شود اما احتمال دو رقمی شدن مرگ و میر روزانه وجود دارد.

معاون درمان وزارت بهداشت تزریق دوز یادآوری واکسن کرونا برای افرادی که 3 نوبت واکسن دریافت کرده‌اند را مهم دانست و گفت: کسانی که 6 ماه از نوبت سوم واکسن می‌گذرد باید دوز یادآوری دریافت کنند. . .

بیشتر بخوانید  لوکاکو به لندن برگشت/ رفع آخرین مانع برای پیوستن ستاره بلژیکی به چلسی- اخبار فوتبال جهان - اخبار ورزشی تسنیم

لازم به ذکر است هفته گذشته سازمان بهداشت جهانی از ظهور مجدد کرونا در جهان به ویژه در منطقه خاورمیانه خبر داد. در اطلاعیه این سازمان علت این همه گیری زیرسویه های BA.4 و BA.5 Omicron اعلام شده است.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *