اوج مرگ تاج گذاری در تهران دوباره افزایش می یابد / بهشت ​​زهرا در آرایش حساس



با ورود موج پنجم تاج ، معروف به دلتا ، سازمان بهشت ​​زهرا در تهران در آماده باش کامل بود و کارکنان این سازمان که برای پنجمین بار در صف مقدم جنگ با تاج در جنگ بودند دیروز آنها وارد یک وضعیت خاص و بحرانی شدند.

سعید خال ، مدیر عامل بهشت ​​زهرا ، در مصاحبه با ایسنا ، وی با اشاره به اینکه اوج مرگ های تاجگذاری در تهران به شدت در حال افزایش است و در یک شیب تند به بالا قرار دارد ، اظهار داشت: سازمان بهشت ​​زهرا (س) مستقر در تهران برای 17 بار برای پنجمین بار توافق مهم انجام داده و آماده است. است ، در حالی که در هفته های اخیر در شرایط خطی بوده و بین اعداد 30 تا 35 بوده ایم ، اما در روزهای اخیر تعداد مرگ عروق کرونر در تهران به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

وی افزود: “در حالی كه در شهرهای سرخ ، به ویژه در تهران ، م governmentسسات و دستگاه های دولتی و غیردولتی از راه دور كار می كردند ، جهادگران ساكت بهشت ​​زهرا (س) در شرایط بحرانی دو یا سه شیفت و پایبندی به بیشترین برنامه ها را انجام دادند – سطح بالای پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان محترم است و آنها خدمات شایسته ای را به مشتریان ارائه می دهند.

مدیر اجرایی سازمان ، بهشت ​​زهرا (س) ، تنها راه مقابله با کرونا را رعایت پروتکل ها و فاصله اجتماعی دانست و از شهروندان خواست که به توصیه های مقامات توجه کرده و با استفاده از ماسک و رعایت پروتکل ها از سلامت خود و دیگران محافظت کنند. بنابراین ما می توانیم به خداوند کمک کنیم ، بیایید از تاج دلتا عبور کنیم.

بیشتر بخوانید  این خودو لقب گران ترین خودروی داخلی را از آن خود کرد + قیمت

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید