اهمیت استفاده از کفپوش استاندارد برای ورزشکاران حرفه ای


ایمنی و استاندارد هنگام انتخاب کفپوش برای ورزشهای حرفه ای بسیار مهم است.

به گزارش ایسنا ، به نقل از Novin Foam ، کفپوش تاتامی کف EVA در اندازه ها و ضخامت های مختلف توسط شرکت نوین فوم تولید می شود و از تنوع زیادی برخوردار است. استفاده از کفپوش استاندارد تاتامی در باشگاههای ورزشی بسیار مهم است. یکی از مهمترین عوامل ایجاد یک سالن ورزشی موفق ، استفاده از کفپوش مناسب است. کفپوش مناسب و استاندارد ضمن حفظ سلامتی و ایمنی ورزشکاران ، جلوه ای زیبا و جذاب در زیبایی سالن نیز ایجاد می کند. دوام ، مقاومت و طول عمر آن نیز بسیار چشمگیر است. طبقات مورد استفاده در ورزشهای رزمی معمولاً بهم پیوسته و گیج کننده هستند. این کفپوش ها بسته به ورزش مورد استفاده از تراکم و ضخامت مختلفی برخوردار هستند. بر این اساس ، آنها در دسته های مختلف بسته به تراکم و ضخامت موجود هستند. کفپوش تاتامی در رده عمومی شامل کفپوش تاتامی ورزشی و همچنین کفپوش مهد کودک می باشد. با کاهش و صدمات جسمی ، با انتخاب و سفارش تاتامی ورزشی استاندارد اطمینان حاصل کنید که سلامتی شما حفظ و بهبود می یابد.

مشخصات کفپوش ورزشی استاندارد

در ورزشهای رزمی مناسب ورزش ، از کف تاتامی ضخیم استاندارد استفاده می شود. البته نوعی کفپوش تاتامی نیز وجود دارد که به عنوان تاتامی کراس لینک شناخته می شود کف پلی اتیلن تولید می شود اما تراکم بیشتر کف EVA باعث محبوبیت بیشتر این کفهای تاتامی شده است. ضخامت زیاد تاتامی باعث دوام و استحکام بیشتر آن شده و از آسیب دیدگی ورزشکاران در اثر حرکات سنگین ورزشی و ضربات جلوگیری می کند. از فدراسیون تاتامی برای ورزشهایی مانند کاراته ، تکواندو ، کونگ فو و جودو استفاده می شود. این کفپوش ها از کف های با کیفیت و کاملا بهداشتی تولید و عرضه می شوند. به دلیل مقاومت در برابر ضربه این فوم ها و همچنین قیمت مناسب آنها ، همیشه مورد توجه قرار می گیرند. لبه های این نوع کفپوش ها به راحتی به هم آغشته می شوند و به خوبی جا می شوند. سطح این کف ها علاوه بر نرم بودن ، از نرمی خوبی نیز برخوردار است.

بیشتر بخوانید  جزییات افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان در سال ۱۴۰۳ اعلام شد+ فیلم

نیاز به استفاده از کفپوش تاتامی استاندارد در ورزشهای رزمی

کف های تاتامی استاندارد نیز به دلیل ضخامت بیشتر و ضخیم تر ، تأثیر بهتری دارند. این نوع کفپوش ها به دلیل ضخامت انعطاف پذیری بهتری در برابر پرتاب و افتادن دارند. در ورزشهای رزمی باید از کفپوشهایی استفاده شود که بتواند فشار را هنگام دویدن و پریدن جذب کند. در این ورزشها ، به دلیل تحرک زیاد ورزشکار ، کیفیت و مقاومت در برابر ضربه تاتامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در ورزش هایی مانند جی جیتسو ، جودو و هاپکیدو ، به دلیل تماس بدن با زمین و احتمال آسیب دیدگی جسمی ، کف باید چندین برابر ضخیم باشد. به طور کلی ، کف تاتامی ضخیم استاندارد بسیار مفید و مناسب برای ورزش های رزمی است.

مزایای کفپوش استاندارد تاتامی

کفپوش تاتامی استاندارد به دلیل استحکام و دوام بالا راحتی بهتری را برای ورزشکاران فراهم می کند. این کفپوش ها بسیار انعطاف پذیر و بسیار نرم و سبک بوده و به راحتی نصب می شوند. اگر یک طرف کف آن گم شود ، می توان از طرف دیگر آن استفاده کرد. این کفپوش ها از کف های کاملاً بهداشتی ساخته شده اند و دارای خاصیت ضد آب هستند. همچنین قیمت مناسب کفپوش استاندارد تاتامی از ویژگی های قابل توجه این محصول است.

پایان گزارش آگهی

دیدگاهتان را بنویسید