اهدای 14 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی آبادان از بانک مهر ایران



به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان ، در جریان مراسم اهدای تجهیزات پزشکی ، قرض الحسنه مهر مدیر شعبه بانک ایرانیان در استان خوزستان گفت: برای انجام مسئولیت های اجتماعی بانک مهر ایران ، این تجهیزات پزشکی به دانشگاه پزشکی آبادان اهدا شد.

سید ابراهیم جانانه افزود: پس از اوج گرفتن ویروس کرونا در قالب طرحی توسط شهید سلیمانی از صحنه جنایت ، 15000 واحد تجهیزات در سراسر کشور اهدا شد که سهم خوزستان از این تعداد 1000 بود که به جندی شاپور ارسال شد ، دانشگاه های علوم پزشکی آبادان ، دسفول و شوشتر. “و به بهبهان اهدا شد.

وی افزود: خوشحالم که می گویم بعد از دانشگاه جندی شاپور ، بیشترین موضوعات مربوط به دانشگاه آبادان بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان ضمن ارزیابی کمک های بانک مهر ایران برای این دانشگاه گفت: ما یک دوره 18 ماهه بسیار سخت را پشت سر گذاشتیم ، کادر بهداشت به روزهای سخت عادت کرده اند ، اما با اطمینان می توان گفت که بعد از دفاع مقدس ، قبل از همه گیری تاج ، بزرگترین مصیبت برای این عزیزان بود.

شکراله سلمان زاده افزود: فعالان حوزه سلامت جان و سلامتی خود را فدا کرده اند تا به ملت شریف ایران سلامتی دهند.

وی گفت: در این روزهای سخت پس از لطف خداوند و دعای مردم ، همراهی هایی از جمله کمک بانک مهر ایران که هرگز ما را تنها نگذاشت ، فضای را نرمتر کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری اقوامی مانند سلامت در بانک مهر ایران بتوانیم کرونا را شکست دهیم.

بیشتر بخوانید  حراج حضوری سازمان اموال تملیکی لغو شد

طبق گزارش ها خبرآنلاینبه عنوان بخشی از این مراسم ، 8 بانک اکسیژن ، 8 ضد عفونی کننده اشعه ماورا بنفش ، 56 اکسی متر پالس و 56 دماسنج لیزری به ارزش حدود 14 میلیارد ریال توسط بانک مهر ایران به دانشگاه علوم پزشکی آبادان اهدا شد.

در این مراسم که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی آبادان و مطابق با معیارهای بهداشتی برگزار شد ، دکتر فرشید بهشتی معاون مدیریت و توسعه منابع رئیس جمهور ، دکتر سید مهدی کریمی معاون رئیس دانشگاه و گروه کارمندان دانشگاه علوم پزشکی آبادان و بانک ایران مهر.

46

دیدگاهتان را بنویسید