اهدای جایزه روابط‌عمومی برتر به روابط عمومی منطقه آزاد قشم



به گزارش شمانیوز، حسین مرادی گزارش داد: این جایزه پس از بررسی و تحلیل تاثیر دستاوردهای روابط عمومی در خبررسانی، با ایجاد پل ارتباطی بین مردم و مدیران ارشد سازمان، سعی در توانمندسازی سازمان در ارائه خدمات، پاسخگویی به افکار عمومی.» و تلاش برای ایجاد همبستگی در مجموعه سازمانی پاداش گرفت.

وی ادامه داد: روابط عمومی در دنیای امروز نمی تواند نشان دهنده شیوه سنتی استفاده از مورد قبلی باشد و حرکت به سمت مفاهیم جدید و سبک کاری جدید در حوزه کاری از دیگر شاخص هایی است که منجر به تجلیل و تقدیر از روابط عمومی می شود.کشم تبدیل شدن به منطقه آزاد

مرادی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی روابط عمومی ها با نگاه محدود نمی توانند به موفقیت دست یابند و باید نگاه فراملی و فراملی داشته باشند تا بتوانند وظایف خود را به درستی انجام دهند تا مردم را به درستی با فلسفه تشکیلات آشنا کنند و به اهداف برسند. .” گام های سازمانی بردارید.

وی افزود: همکاران ما در روابط عمومی منطقه آزاد کشم با استفاده از ابزارها و روش های کاری نوین در تلاش هستند تا گام های جدیدی در برندسازی سازمان و جزیره زیبا و عظیم کشم بردارند و خوشبختانه این تلاش ها و نوآوری ها دور از دسترس نیست. نگاه کارشناسان ارتباطات.» و در نهایت منجر به دریافت جایزه از یکی از معتبرترین رویدادهای این حوزه شد.

بنابراین گزارش، اولین جشن روابط عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی با حضور دکتر سعیدرضا آملیا دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، مدیر روابط عمومی و روابط عمومی برگزار شد. اساتید برتر و کارشناسان این حوزه در تالار وحدت.

بیشتر بخوانید  حقایق مهم یا شاید ترسناک در مورد جن ها

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کشم

دیدگاهتان را بنویسید