اهالی همدان نباید نگران کمبود مرغ باشند


امروز داریوش جودکی در مصاحبه با خبرنگار فارس در همدان از تشکیل جلسه اضطراری برای تهیه مرغ در استان خبر داد و گفت: مجازات های دولت همدان بازداشت شد و اقدامات در نظر گرفته شد.

وی گفت: این جلسه به دلیل کمبود مرغ و عدم همکاری در کشتارگاه ها و مرغداری ها با حضور دادستان همدان ، سرویس اطلاعات ، مدیرکل امور اقتصادی استان ، سران سازمان های سکوت و جهاد کشاورزی ، صاحبان کشتارگاه برگزار شد. و نمایندگان اتحادیه ها برای تهیه روزانه مرغ و کشتار به اندازه مصرف سرانه در استان.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با تأکید بر اینکه مردم نگران تهیه مرغ گرم نباشند و مرغ به اندازه کافی در استان وجود دارد ، خاطرنشان کرد: قیمت مصوب مرغ باید به 24900 تن در استان برسد و هرگونه برش مرغ ممنوع است.

وی گفت: برای خدمت به مردم و تأمین نیازهای لازم ، حتی در روزهای تعطیل ، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد زیرا معتقدیم که در حال خدمت به مردم هستیم و به طور جدی با هرگونه تخلف برخورد می کنیم. وی افزود: پل ارتباطی ما 32523442 و خط تلفن 124 است. سازمان صمت و سامانه پیامکی 300000135 و وب سایت t135.ir برای هرگونه انتقاد و اظهار نظر از سوی مردم است تا بتوانیم به موقع با مشکلات مقابله کنیم.

انتهای پیام / 89026 /


بیشتر بخوانید  چکهای بدون پشتیبانی ، چالشی برای مشاوران املاک در تربت حیدریه

دیدگاهتان را بنویسید