انگیزه اصلی عاملان قتل برادر مالک متروپل فاش شد



سردار مهدی حاجیان با اشاره به دستگیری عاملان قتل برادر مالک ساختمان متروپل آبادان گفت: پس از وقوع این حادثه که افراد ناشناس به سمت خودروی مجید عبدالبکی تیراندازی کردند؛ در حال حاضر در جریان این حادثه قرار گرفتیم. برادر مالک ساختمان متروپل آبادان، پلیس آگاهی استان خوزستان با تسلط کامل بر اقدامات اطلاعاتی و فنی، عاملان تیراندازی و قاتل این فرد را در کمتر از دو ساعت شناسایی و دستگیر کرد.

به گزارش سایت پلیس، سخنگوی فرایا درباره انگیزه این افراد از ارتکاب قتل نیز گفت: بر اساس تحقیقات اولیه، اختلافات شخصی انگیزه قاتلان بوده است.

پیش از این سرهنگ حسین زلکی فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری پنج نفر از عوامل تیراندازی منجر به کشته شدن مجید عبدالباقی برادر مالک ساختمان متروپل خبر داد و گفت: روز گذشته در پی حادثه تیراندازی که منجر به کشته شدن فردی به نام مجید عبدالبگیس با سلاح نظامی شد در منطقه امیری این شهرستان بلافاصله دستورات ویژه برای شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی و همچنین کارآگاهان اداره اطلاعات صادر شد. پلیس با رصد اطلاعات و اقدامات ویژه پلیسی، با هماهنگی مقامات قضایی در عملیاتی منسجم، پنج عامل تیراندازی را در کمتر از 24 ساعت شناسایی و وی را غافلگیر کرد.

به گفته فرمانده انتظامی آبادان، در بازرسی از مخفیگاه متهم، سلاح کلت مورد استفاده برای قتل و همچنین خودروی ساینا که برای تعقیب مقتول استفاده می کردند، کشف شد.

مجید عبدالباچی برادر مالک و سازنده ساختمان متروپل آبادان روز گذشته کشته شد.

بیشتر بخوانید  واکنش دیدنی شیراز پس از شنیدن صدای آژیر آمبولانس در خیابان / فیلم

دیدگاهتان را بنویسید