انگلیس یک قدم به رسیدن به رویای یورو نزدیک است



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در مرحله نیمه نهایی یورو 2020 ، تیم ملی فوتبال انگلیس از ساعت 23:30 با دانمارک بازی کرد که در 90 دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید و دو بار 15 دقیقه به طول انجامید. سپس هری کین از روی یک پنالتی گل پیروزی انگلیس را به ثمر رساند تا این تیم با پیروزی 2-1 به فینال یورو 2020 صعود کند و خود را برای دیدار برابر ایتالیا آماده کند.

برای دانمارک در این مسابقه دامسگارد در دقیقه 30 گلزنی کرد و گلهای انگلیسی را سایمون کی یر (گل به خودی) در دقیقه 39 و هری کین در دقیقه 103 به ثمر رساندند.

در ابتدای این مسابقه شاهد یک بازی پر فراز و نشیب هر دو تیم بودیم و در همان دقایق موقعیت های خوبی در دروازه ایجاد شد. انگلیسی ها که لحظه به لحظه به حملات خود اضافه می کردند ، در دقیقه 29 یک ضربه ایستگاهی آزاد به اشتباه دادند و سپس دمسگارد از فرصت استفاده کرد و با یک ضربه ایستگاهی زیبا دروازه انگلیس را باز کرد. سرخپوشان انگلیسی سپس به حملات خود افزودند در دقیقه 39 یک مدافع دانمارکی اشتباه کرد و توپ پس از برخورد به پای او وارد دروازه خود شد.

در نیمه دوم مسابقه ، علی رغم اینکه موقعیت های زیادی در دروازه ایجاد می شد ، توپ از خط دروازه عبور نکرد تا اینکه بازی با همان نتیجه یک بر یک به مدت 90 دقیقه به پایان رسید و در دو بازی اضافی دنبال شد ساعت ها. در وقت اضافه در دقیقه 102 رحیم استرلینگ به محوطه جریمه دانمارک افتاد و داور پنالتی را نشان داد. سپس هری کین پنالتی را برگرداند که اشمائل آن را برگشت داد اما کین توپ برگشتی را به گل تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید  خواب کارگران روی برج ۵۰ متری انتقال برق + فیلم

فینال روز یکشنبه در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار می شود.

۲۵۶ ۲۵۱

دیدگاهتان را بنویسید