انکار مرگ سه نفر در اعتراضات به دلیل تنش های آب در خوزستان



ایسنا / خوزستان معاون استاندار خوزستان در تشریح اعتراضات مردمی در برخی مناطق استان به دلیل مشکلات ناشی از تنش آبی در این استان گفت: در روزهای اخیر مخالفان رژیم مقالات و فیلم های جعلی در مورد کشته شدن سه نفر در استان منتشر کرده اند . اساس نادرست است.

ولیعهد حیاتی به خبرنگاران گفت: “برخی از افراد در استان خوزستان در برخی از مناطق این استان تقاضای واقعی آب در مناطق خود داشته اند كه مقامات آنها این اجازه را در سازمان های مختلف دولتی می دهند ، و در همین حال دشمنان سوگند یاد شده برای این سیستم خاص ، چندین فیلم سه شهروندان و دو عامل در فضای مجازی گزارش شده اند که به هیچ وجه صحت ندارد.

به گزارش ایسنا ، به نقل از استانداری خوزستان ، وی افزود: در حوادث اخیر ، فقط یک شهروند بی گناه شادگانی در اثر تیراندازی شورشیان به یک ترانس برق که برای تخریب اموال عمومی و تحریک مردم طراحی شده بود و وانمود می کند غیرقانونی است ، جان باخت جو “شناسایی و دستگیری عاملان مرگ این فرد بی گناه در دستور کار مأموران اجرای قانون قرار گرفته است.

حیاتی گفت: عصر روز شانزدهم ژوئیه ، در شهر کوت عبدالله ، یک شهروند در مقابل منزل خود به ضرب گلوله کشته شد و در بیمارستان فاطمه زهرا (س) اهواز درگذشت. دلیل قتل وی اختلافات خانوادگی است و هیچ ارتباطی با وقایع اخیر ندارد.

جانشین رئیس پلیس استان خوزستان در مورد فیلم منتشر شده در فضای مجازی درباره قتل دو افسر پلیس گفت: این موضوع مربوط به چندین سال پیش است و مربوط به حادثه تیراندازی افراد ناشناس به سمت پلیس در چادر است. یکی از پارکهای شهر “منتشر شده تحت عنوان حوادث خوزستان.

بیشتر بخوانید  متقاضیان مسکن مهر بخوانند | مالیات پروژه‌های مسکن مهر چگونه است؟

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اینگونه اخبار جعلی از سوی مخالفان نظام و فریب عوامل خارجی برای تضعیف روحیه مردم و ایجاد ناامیدی و تفرقه ، اخلال در اذهان عمومی و برهم زدن امنیت روانی جامعه منتشر می شود ، از مردم می خواهیم این را گوش نکنند اخبار. “توجه نکن.

وی تاکید کرد: پلیس و نیروهای امنیتی کشور حافظ امنیت شهروندان هستند و شبانه روز سعی در برقراری نظم در جامعه دارند و چنین شیطنت هایی برای ایجاد اختلاف بین مردم و فرزندان آنها در پلیس انجام می شود که هیچ موردی وجود ندارد برای رفتن به جایی

حیاتی افزود: علی رغم همه حملات و تهدیدهای دشمنان قسم خورده نظام ، مردم فهیم و هوشیار خوزستان مطمئناً با هوش و درک بالایی که دارند قدرت تشخیص و تحلیل پدیده ها را دارند و همیشه در کنار خادمان و مدافعان اجرای قانون برای بهبود امنیت کشور. “صحنه بوده و خواهد بود.

وی گفت: خوشبختانه با هوشیاری مردم استان خوزستان که همیشه توطئه های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کرده اند ، این استان در آرامش است و امیدواریم مشکلات ناشی از فشار آب در استان برطرف شود در اسرع وقت. به زودی “

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان افزود: همه مسئولان استان خوزستان از جمله استاندار سخت کوش در تلاشند کمبود منابع آبی را مدیریت و جبران کنند و در این راستا حساسیت کارمندان دولت در این زمینه ایجاد کرده است یک هیئت عالی رتبه در روز جمعه. “سه مقام اجرایی ، قوه مقننه و دادگستری در ستاد مدیریت بحران استانها حضور داشتند تا با مشکلات آب استان برخورد کنند.

بیشتر بخوانید  سند پنج برگی مسکن مهر پرند

وی گفت: متاسفانه به دلیل خشکسالی امسال منابع آبی در کشور و به تبع آن در استان خوزستان بسیار کاهش یافته است اما مسئولان کشوری و استانی تمام تلاش خود را کرده اند تا این تنش آبی به حداقل برسد و آب شهروندان خوزستانی را تأمین کنند. “فراهم كردن.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید