انکار اسید توسط زن جوان به همسر / همسرش ادعای دیگری ارائه داد



وی ادامه داد: مدتی پیش با دوستانم برای پیاده روی به شمال رفتم. ما کنار دریا بودیم که یک خانم جوان و دوستانش از من خواستند که از آنها عکس بگیرم. هنگام صحبت با این خانم جوان ، یکی از دوستان من منحرف شد و از ما چند عکس گرفت. سپس او عکس ها را برای همسرم فرستاد و این شیطنت باعث ایجاد اختلاف فاحشی بین من و همسرم شد – خوشبختی. او چندین بار عصبانی بود و ادعا کرد که من به او خیانت کرده ام. من تلاش زیادی کردم تا او را متقاعد کنم که آشتی کند اما سرانجام موفق شدم و همسرم به خانه بازگشت.

اسپری شب با اسید

این جوان ادامه داد: من علاوه بر نقاشی ، در شمال تهران نیز خانه دار هستم. یک شب در حالی که در حال استراحت بودم ، ناگهان از سوختگی شدید صورتم که بر اثر ریختن مایع روی سر و صورتم بیدار شدم. وقتی چشمانم را باز کردم ، همسرم را دیدم که با ظرفی بالای سرم ایستاده بود ، و سپس با سرعت فرار کرد. تمام صورتم می سوخت و به سختی به خانه یکی از ساکنان ساختمان که پزشک بود می رسیدم و بیهوش شدم. بعد از چند روز بستری شدن در بیمارستان ، آنها گفتند چشم چپ من كور است و سپس مرا رها كرد و به خانه برگشتم ، اما خبری از همسرم نبود. مرد جوان گفت: نمی دانم چرا همسرم این کار را کرد. من هرگز به او خیانت نکرده ام ، حتی بعد از اسیدپاشی ، به دلیل علاقه ای که به همسرم داشتم ، از او شکایت نکردم و دوباره پیش او رفتم و او را بخشیدم ، اما اخیراً فهمیدم که او قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارد. من از خواب بیدار نشدم و می خواستم بدون اطلاع خودم به یک کشور اروپایی بروم. حالا من از همسرم در مورد اسیدپاشی شکایت دارم.

اظهارات ضد و نقیض

زن جوان به دستور بازپرس مصطفی واحدی بر اساس شکایت این افغان دستگیر شد. وقتی شادی با بازپرس جنایی روبرو شد ، اظهارات متفاوتی کرد: من هرگز نمی خواستم روی همسرم اسیدپاشی کنم و اسیدپاشی یک حادثه بود.

روزی که چشم شوهرم زخمی شد ، او قفس قناری را روی دیوار گذاشت و من می خواستم با لوله اسید آشپزخانه را به خوبی باز کنم ، اما ناگهان همسرم از صندلی پایین آمد و من تعادل خود را از دست دادم و در باز کن روشن بود. آن روز چنان ترسیده بودم که فرار کردم و به افغانستان رفتم اما پس از مدتی بازگشتم.

وی ادامه داد: همسرم به همراه پسر عموی و دامادم در شهریار خانه ای اجاره کردند و همچنین با یک زن ازدواج کردند. تا آنجا که من می دانم ، شوهر سابق این زن در زندان بود و پس از آزادی او به ازدواج همسرش پی برد و انتقام همسرم را گرفت. ما حتی از ترس جان خود مدتی از خانه خارج شدیم تا آب از آسیاب نریزد. به دنبال اظهارات زن جوان ، پرونده با دستور بازپرس از شعبه 11 دادگاه کیفری صوفیه از بند 16 به کارآگاهان تحویل داده شد و در این رابطه تحقیقات ادامه دارد.

بیشتر بخوانید  واکسن آسترازنکا از چرخه تزریق خارج شد

23302

دیدگاهتان را بنویسید