انواع روش های استخراج ارزهای دیجیتال



آنچه دیگران می خوانند:

تحت نظارت مکانیسم اثبات کار معرفی شده با بیت کوین، ماینرها تراکنش ها را با استفاده از دستگاه های محاسباتی که معادلات پیچیده ریاضی را حل می کنند، تأیید می کنند. با دادن پاسخ صحیح، ماینرها این حق را به دست می آورند که بلوکی از تراکنش های آن ارز دیجیتال را تایید کنند. هنگامی که یک بلوک تأیید شد، دفتر کل دیجیتال توزیع شده همه تراکنش‌های آن به بلاک چین ارز دیجیتال اضافه می‌شود و در نتیجه ماینرها پاداش بلوک ارز دیجیتال را دریافت می‌کنند. در این مقاله از تبادل تتر ما نحوه استخراج ارزهای دیجیتال و همچنین روش های مختلف استخراج را بررسی خواهیم کرد.

نحوه استخراج ارزهای دیجیتال

اکثر مردم ماینینگ ارز دیجیتال را راهی برای ایجاد سکه های جدید می دانند. با این حال، استخراج ارز دیجیتال شامل اعتبارسنجی تراکنش‌های ارزهای دیجیتال در شبکه بلاک چین و افزودن آنها به دفتر کل توزیع شده است. استخراج ارزهای دیجیتال همچنین از هزینه مضاعف ارز دیجیتال در یک شبکه توزیع شده جلوگیری می کند. استخراج ارزهای دیجیتال تا حدودی شبیه به استخراج فلزات گرانبها است. همانطور که معدنچیان فلزات گرانبها، طلا، نقره یا الماس را از زیر زمین استخراج می کنند، معدنچیان سکه های جدیدی را به گردش در می آورند. برای اینکه ماینرها با سکه های جدید پاداش بگیرند، باید از ماشین هایی استفاده کنند که معادلات پیچیده ریاضی را در قالب هش رمزنگاری حل کنند.

هش یک امضای دیجیتال مختصر داده است. هش ها برای محافظت از داده ها در یک شبکه عمومی ایجاد می شوند. ماینرها برای کاهش ارزش هش تولید شده توسط یک تراکنش ارز دیجیتال به صفر با یکدیگر رقابت می کنند و اولین ماینری که کد را می شکند، یک بلوک به دفتر کل اضافه می کند و یک پاداش دریافت می کند. هر بلوک از یک تابع هش برای ارجاع به بلوک قبلی استفاده می کند و یک زنجیره بی نهایت از بلوک ها را به بلوک اول تشکیل می دهد. با گذشت زمان، همانطور که ماینرها از دستگاه های پیشرفته تری برای حل PoV استفاده می کنند، دشواری معادلات آنلاین افزایش می یابد. در عین حال، رقابت بین ماینرها در حال افزایش است و در نتیجه ارزهای دیجیتال کمیاب تر می شوند.

بیشتر بخوانید  متن سخنرانی شب تاسوعا ۱۴۰۱ | غسل شب تاسوعا

انواع استخراج ارز دیجیتال

روش های استخراج ارزهای دیجیتال

به طور کلی روش های مختلفی برای استخراج ارزهای دیجیتال وجود دارد که می توانید از یکی از آنها برای استخراج ارزهای دیجیتال مورد نظر خود استفاده کنید و با تهیه تجهیزات لازم شروع به استخراج کنید.

استخراج ASIC: ASIC یکی از محبوب ترین ها روش ها، راه ها استخراج ارزهای دیجیتال برای یک ارز دیجیتال خاص ساخته شده اند و گران هستند، اما معمولاً بالاترین نرخ هش را نیز ارائه می دهند، به این معنی که استفاده از ASIC به ماینرها قدرت استخراج بیشتری می دهد.

استخراج پردازنده گرافیکی: ماینینگ با استفاده از یک یا چند واحد پردازش گرافیکی پیشرفته (GPU) که ​​به عنوان کارت گرافیک شناخته می شوند، یکی دیگر از روش های استخراج ارز دیجیتال است که قدرت استخراج قابل توجهی را ارائه می دهد و هزینه های بسیار بالایی را در بر می گیرد. .

استخراج پردازنده ها: آاستخراج با استفاده از واحد پردازش مرکزی کامپیوتر (CPU). اگرچه CPU بهترین راه برای استخراج ارزهای دیجیتال است، CPUها به اندازه ASIC و GPU قدرتمند نیستند. به همین دلیل سود استخراج از CPU کمتر است و امروزه افراد کمتری از این روش برای استخراج ارزهای دیجیتال استفاده می کنند.

استخرهای معدندر استخرهای ماینینگ، گروهی از ماینرها با هم کار می کنند تا ارزهای رمزنگاری شده را استخراج کنند و پاداش های بلوک را به اشتراک بگذارند. ماینرها درصد کمی از جوایز بلوک به دست آمده را به عنوان هزینه استخر پرداخت می کنند. استخرهای ماینینگ به بسیاری از ماینرها این امکان را می‌دهند که نرخ هش یا قدرت محاسباتی را با هم ترکیب کنند تا شانس خود را برای تأیید بلوک افزایش دهند.

بیشتر بخوانید  بازیکنان استقلال به جنگ سرمربی پرسپولیس رفتند

استخراج ابری: استخراج ابری نیز یکی دیگر از موارد است روش های استخراج ارزهای دیجیتال است. با استفاده از ماینینگ ابری، کاربران می توانند به شخصی (اغلب یک شرکت بزرگ با مزارع ماینینگ) برای اجاره تجهیزات ماینینگ پرداخت کنند و فرآیند استخراج را به آنها بسپارند. اجاره تجهیزات برای مدت زمان مشخصی ترتیب داده شده است و تمام درآمدی که دستگاه در این مدت به دست می آورد متعلق به شخصی است که آن را اجاره کرده است و سکه های استخراج شده به کیف پول رمزنگاری آنها منتقل می شود.

مراحل استخراج ارزهای دیجیتال

مراحل استخراج ارزهای دیجیتال چیست؟

اولین قدم در استخراج ارز دیجیتال، انتخاب یک ارز دیجیتال است که از مکانیزم اثبات کار پیروی می کند. پس از انتخاب یک ارز دیجیتال، شروع به بررسی ASIC یا GPUهایی کنید که می توانید برای استخراج از آنها استفاده کنید. برای مقایسه ماشین های ماینینگ می توانید از ماشین حساب سودآوری ارز دیجیتالی که استخراج می کنید استفاده کنید. این ماشین حساب ها به شما این امکان را می دهد که نرخ هش دستگاه و هزینه برق را برای اطلاع از میزان درآمد تخمین بزنید. سپس می‌توانید از این اطلاعات برای تخمین مدت زمان لازم برای بازپرداخت ریگ ماینینگ استفاده کنید.

در فرآیند ماینینگ، برای دریافت جوایز خود به یک کیف پول رمزنگاری نیاز دارید. بسیاری از کیف پول های دیجیتال رایگان برای اکثر ارزهای دیجیتال وجود دارد. پس از راه‌اندازی کیف پول، می‌توانید آدرسی ایجاد کنید که در آن بتوانید ارز دیجیتال خود را دریافت کرده و به‌طور امن ذخیره کنید. استخراج ارز دیجیتال به تنهایی امکان پذیر است، اما روش مناسبی در نظر گرفته نمی شود. فقط کسب پاداش بلوک بسیار دشوار و تقریبا غیرممکن است. به همین دلیل اکثر ماینرها استخرهای ماینینگ را برای ماینینگ انتخاب می کنند.

بیشتر بخوانید  حرکت دولت در صفحه شطرنج یارانه‌ها

نتیجه:

استخراج ارزهای دیجیتال فرصتی را برای کاربران ارزهای دیجیتال فراهم می کند تا به صورت روزانه درآمد غیرفعال کسب کنند. ماینینگ فرآیندی است که طی آن گره های توزیع شده در یک بلاک چین رمزگذاری شده تراکنش هایی را که سایر کاربران در سراسر شبکه ارسال می کنند تأیید می کنند. این گره‌ها یک کپی از بلاک چین را اجرا می‌کنند و سپس از نرم‌افزاری استفاده می‌کنند تا تأیید کنند که تراکنش‌های ارسال شده از طریق شبکه بلاک چین معتبر و قانونی هستند. همانطور که در این مقاله گفتیم، روش های مختلفی برای استخراج ارزهای دیجیتال وجود دارد که ماینرها با استفاده از آنها می توانند ارزهای دیجیتال را استخراج کرده و کسب درآمد کنند. البته لازم به ذکر است که انتخاب روش ماینینگ به نوع ارز دیجیتال و میزان سرمایه گذاری ماینر بستگی دارد. در بیشتر موارد، بهترین گزینه استفاده از ASIC یا GPU و استخرهای استخراج است.

* این مطلب یک گزارش تبلیغاتی است و شمانیوز مسئولیتی در قبال آن ندارد.


دیدگاهتان را بنویسید