مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

انواع جالب و متفاوت روابط جنسی افراد از سراسر جهان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


در این مقاله شما را با آداب و رسوم آشنا می کنیم شب عروسی و رابطه جنسی بیایید با زن و شوهر در سایر نقاط جهان ملاقات کنیم.

انواع روابط جنسی در سایر نقاط جهان

انواع روابط جنسی در جهان

1) در شهر ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی، زنان می توانند برای هر بار معاشقه از شوهران خود پول بخواهند!!

2) در جزیره تاسمانی که در جنوب شرقی استرالیا و در منطقه گیپسلند این کشور واقع شده است، عروس و داماد اولین رابطه جنسی خود را در هنگام مراسم عروسی بر روی حصیری که در وسط میهمان پهن کرده اند در مقابل مهمانان انجام می دهند. سالن

3) در کشور آسیای جنوب شرقی اندونزی، اگر ثابت شود فردی خودارضایی کرده است، می توان آن فرد را به عنوان مجازات گردن زد.

4) طبق سنت در تایوان که در شرق آسیا قرار دارد، یکی از بستگان یا دوستان داماد باید باکرگی عروس نابود کردن به این ترتیب داماد می تواند خود را از این کار ناخوشایند و ناخوشایند رها کند.

5) طبق سنت در هند، زنانی که برای نظافت به خانه های دیگران می روند، می توانند پاسخگو باشند نیازهای جنسی از نوجوانان مجردی که در خانه زندگی می کنند مراقبت کنید.

6) در جزیره گوام، واقع در اقیانوس بزرگ، مردان می توانند شغلی متفاوت و منحصر به فرد در تمام دنیا داشته باشند. مردانی که این شغل را انتخاب می کنند شهر به شهر می روند و در ازای پول با دختران بی گناه رابطه جنسی برقرار می کنند. طبق سنت در جزیره گوام، ازدواج دختران بی گناه به هیچ وجه مجاز نیست.

بیشتر بخوانید  متن و جملات ادبی و رسمی شهادت دکتر چمران به صورت پیامک و پیامک

7) در شهر کالی، کلمبیا در آمریکای جنوبی، اولین ثانیه عروس جوان و همسرش کاملا تحت نظر مادر عروس هستند.

8) طبق قانون به اصطلاح کاتن وود که در ایالت آریزونا اجرا می شود، زوج ها نمی توانند در ماشینی که لاستیک پنچر شده است معاشقه کنند.

9) ماداگاسکار در شرق آفریقا است، همه چیزهای آن منحصر به فرد است و در جاهای دیگر وجود ندارد. مانند حیوانات – گیاهان – تاریخ زمین شناسی و امثال آن – اما عجیب ترین چیز، دلسوزی بومیان این کشور است.

در این کشور، شاید هم اکنون، رسم بر این است که پس از تشییع جنازه یک زن فوت شده، مادر برهنه در آستانه کلبه اش می خوابد و مردان قبیله که می خواهند او را دلداری دهند، او را در آغوش می گیرند و تا زمان انزال کاملا معاشقه می کنند. . و عشق بازی باید ادامه یابد تا بیوه اجازه ندهد.

طبق نظر و آرزوی زن بیوه، برای شادی روح شوهر، این مراسم بین سه تا چهل روز به طول می انجامد و در صورت حامله شدن زن، پدر فرزند مرده و مورد احترام قبیله است. بسیار اگر شخصی از این کار خودداری کند، توهین به میت محسوب می شود. در این 40 روز زن کار نمی کند و دیگران برایش غذا می آورند یا از بچه هایش مراقبت می کنند!!!

شب عروسی

در سایر نقاط دنیا روابط جنسی عجیب و گاهی غیرانسانی وجود دارد، اما در اسلام شب عروسی رسم خاصی دارد.

شب عروسی اولین شب زندگی مشترک دو زوجی است که به درستی با یکدیگر قرارداد ازدواج منعقد کرده اند. این شب یکی از مهم ترین و پر برکت ترین شب های زندگی هر فردی است. برکت آن حضرت از این جهت است که به روایتی مؤمن با ازدواج نیمی از ایمان خود را به دست می آورد. در این شب دعا مستجاب می شود و فرشتگان رحمت الهی را برای عروس و داماد نازل می کنند.

بیشتر بخوانید  نحوه ارسال پیامک به ادارات دولتی و غیر دولتی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *