مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

انهدام و دستگیری باند قاچاق اسلحه در اصفهان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ محمدحسن اسماعیلی روز پنجشنبه افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر حمل محموله سلاح با دو دستگاه خودرو به یکی از استان های غربی، این موضوع به ویژه در خط مقدم قرار گرفت. دستور کار تیم سرویس های عملیاتی – اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی در فرماندهی انتظامی استان مستقر شدند.

وی بیان کرد: ماموران با استفاده از رصد هوشمند خود برای شناسایی جاده خودروهای متهمان، با کسب مجوز از مراجع قضایی به محل اعزام و طی اقدامی منسجم و هماهنگ 2 دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان را توقیف کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف 35 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در بازرسی از خودروهای مذکور خبر داد و اظهار داشت: در این اقدام 6 نفر دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده تحویل داده شدند. جهت اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شود.

وی تاکید کرد: پلیس با خرید، فروش و نگهداری سلاح های غیرمجاز قاطعانه برخورد خواهد کرد و در این راستا از شهروندان درخواست می شود در صورت اطلاع از این قبیل موارد، مراتب را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی انجام شود. . متخلفان اتفاق می افتند.

بیشتر بخوانید  هشدار مهم؛ مراقب سیل های ناگهانی باشید
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *