انهدام شبکه تروریستی وابسته به جدایی طلبان در شمال غرب کشور



به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: با رحمت الهی، هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و با حمایت و همکاری حمزه سیدالشهدا (ع) ) قرارگاه و دستگاه قضایی استان آذربایجان غربی تمامی اعضای شبکه تروریستی مرتبط با اشرار تجزیه طلب در شمال غرب کشور شناسایی و دستگیر شدند.

شبکه تروریستی ده نفره مورد بحث در قالب چندین هسته هماهنگ و متداخل، دارای ماموریت های مختلف و متعدد تخریب، انفجار، حمله به مراکز و تأسیسات حیاتی و اقتصادی کشور تا ایجاد سد معبر و اخاذی از مردم، به ویژه کارآفرینان موفق محلی.

این شبکه که از طریق مناطق مرزی آذربایجان غربی وارد کشور شده و بر اساس استقرار موقعیت مرکزی تروریست ها در اقلیم کردستان عراق است. وی در روزهای گذشته با یک سلسله عملیات هوشمندانه و صاعقه سربازان گمنام امام زمان (عج) و در جریان دستگیری هر ده نفر، کلیه اقلام فنی و ارتباطی پیشرفته تسلیحات هسته ای و محموله های جنگی اعم از انواع افراد مواجه شد. اسلحه، آر پی جی، نارنجک، تی ان تی و مهمات.. همراهشان ثبت شد.

وزارت اطلاعات با احترام و تشکر از همراهی و همکاری حمزه سیدالشهدا (ع) و قوه قضائیه استان آذربایجان غربی اعلام می دارد؛ که امنیت ملت بزرگ ایران را خط قرمز خود می داند و بارها به مقامات اقلیم کردستان عراق هشدار داده و اکنون مجدداً هشدار می دهد مزدوران تروریست، اشرار و دشمنان امنیت و آرامش مردم را از آن تخلیه و اخراج کنند. منطقه اقدامات مناسب را انجام دهد.

بیشتر بخوانید  نفت سرقت شده ایران به زودی بازگردانده می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید