مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

انفجار پژو 207 در تهران / عکس

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران از مرگ یک نفر در پی انفجار پژو 207 در یک دستگاه خودروی مکانیکی واقع در یوسف آباد خبر داد.

سید جلا مولگی وی در این خصوص گفت: حادثه انفجار در ماشین‌آلات امروز در ساعت 13:45 به سامانه 125 اعلام شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانی به دو ایستگاه در محل حادثه که در یوسف آباد واقع در شهر یوسف آباد است، فرمان داد. خیابان جهان آرا.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت حدود چهار دقیقه در محل حاضر شدند، اظهار کرد: پس از حضور آتش نشانان در محل، مشاهده شد که این حادثه در یک ساختمان مسکونی دو طبقه رخ داده که در طبقه همکف آن یک ساختمان مسکونی وجود دارد. ماشین آلات به مساحت حدود 12 متر مربع.مرکز حادثه نیز همین اقدام بوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه مشخص است مغازه مکانیکی قبلاً پارکینگ ساختمان بوده که به صورت مکانیکی به کاربری تبدیل شده است، افزود: آتش به بخشی از نمای ساختمان سرایت کرده و به داخل سرایت کرده است. ساختمان.

ملکی افزود: همزمان با اطفای حریق آتش نشانان عملیات امداد و نجات را آغاز کردند و از آنجایی که در زمان وقوع حادثه دو نفر در مغازه بودند به سرعت وارد مغازه شده و دو نفر را خارج کردند. متاسفانه یک نفر به نام آمبولانس فوت وی را تایید کرد و نفر دیگر به شدت مجروح شد و آمبولانس وی را به مرکز بهداشت انتقال داد.

وی افزود: گروهی دیگر از آتش نشانان آتش را مهار و از سرایت آن به دیگر طبقات ساختمان جلوگیری کردند و دقایقی بعد آتش را به طور کامل خاموش کردند.

بیشتر بخوانید  تجمع معلمان امروز ۲ دی ۱۴۰۰

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران گفت که فرد دیگری در طبقات بالای ساختمان حضور ندارد. «آتش نشانان پس از ایمن سازی منطقه و بازگشت به ایستگاه، ماموریت خود را به پایان رساندند.

ملکی همچنین با اشاره به علت وقوع این حادثه گفت: محل برای بررسی علت حادثه در اختیار کارشناسان قرار گرفت. بررسی علت و اتخاذ تدابیر برای بررسی علت یا علل حادثه ضروری است.

انفجار مرگبار پژو 207 در یوسف آباد

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *