مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

انعقاد تفاهم نامه میان مدیریت شعب بانک مسکن و شرکت عمران شهرجدید هشتگرد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش شمانیوز ، جلسه ای با حضور مدیر کل بانک مسکن، مدیر امور شعب استان ها و رئیس اداره اعتبارات بانک مسکن با مدیر کل و اعضای هیئت مدیره این شرکت جهت توسعه برگزار شد. شهر جدید هشتگرد. به منظور رفع موانع موجود پیرامون تکمیل 8800 پروژه مسکن مهر.

در این جلسه مدیرکل بانک مسکن به رفع مشکلات و تعیین تکلیف واحدهای مسکونی پروژه های مسکن مهر اشاره کرد.

مدیر کل بانک مسکن در این جلسه اظهار داشت: همکاران بانک مسکن استان آماده هرگونه خدمت و همکاری و مساعدت در رفع موانع در جهت تکمیل و تعیین تکلیف پروژه های مسکن مهر هستند.

وی امضای این تفاهم نامه را اقدامی انقلابی برای تسریع و رفع موانع و مشکلات حدود 8800 واحد مسکونی خالی در شهر جدید هشتگرد عنوان کرد.

دکتر شایان افزود: مفاد این تفاهم نامه ممکن است منجر به تعهد شرکت عمران شهر جدید هشتگرد برای تسویه نقدی بدهی برخی پروژه های راکد و فعال سازی برخی پروژه های راکد دیگر با استفاده از امکان تبدیل پروژه های مسکن مهر به یک حرکت ملی شود. .

همچنین در این تفاهم نامه آمده است شرکت ساختمانی با استفاده از ظرفیت قانونی ایجاد شده در بند 4 تبصره 11 قانون بودجه سال 1401 و جلوگیری از افزایش اقساط ماهانه از سوی چند مالک آپارتمان نسبت به اطلاع متقاضیان اقدام لازم را انجام دهد.افزایش نرخ سود. تسهیلات از 4 درصد به 18 درصد تا پایان خرداد ماه امسال.

بیشتر بخوانید  استان گیلان در آینده با بحران آب روبرو خواهد شد - آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان

بیا دیگه

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *