انصاری: ما در برابر پرسپولیس اشتباه کردیم و مجازات شدیم – اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تسنیم


جابر انصاری در مصاحبه با خبرنگار ورزشی آژانس تسنیموی درباره شکست 2-0 آلومینیوم مقابل پرسپولیس گفت: “ما در این بازی دو اشتباه مرتکب شدیم و این باعث شد در نیمه اول دو گل بزنیم.” پرسپولیس تیم باتجربه ای است و ما دو اشتباه کردیم. در نیمه دوم فوتبال خوبی بازی کردیم و می توانستیم گل هم بزنیم اما از موقعیت ها استفاده نکردیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس تیم بزرگی است و طبیعی است که بازیکنان این تیم از اشتباهات تیم های حریف نهایت استفاده را ببرند. ما در بازی اول پیروز شدیم و می توانستیم در بازی دوم به گل برسیم ، اما وقتی تیمی دو گل از پرسپولیس می گیرد ، جبران شکست واقعا سخت است. اکنون تمام تمرکز ما روی بازی با گلگوتا در جام حذفی است و باید باخت به پرسپولیس را فراموش کنیم.

انصاری با اشاره به بازی روز پنجشنبه مقابل گلگوتا اظهار داشت: ما در لیگ بازی را به آنها واگذار کردیم و نگران داور بودیم. امیدوارم این بار که به سیرجان برویم با دست پر برگردیم تا هواداران را خوشحال کنیم. جام حذفی یک میانبر است بنابراین ما می توانیم به قهرمانی برسیم و سهمیه آسیا را بدست آوریم. می دانیم که بازی سختی مقابل گلگوتا داریم اما برای پیروزی به سیرجان می رویم. امیدوارم در یک بازی خوب پیروز شویم تا به عشق طرفداران آلومینیوم که همیشه از ما حمایت می کنند پاسخ دهیم.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  پگاه آماده خرید شیرخام دامداران به قیمت مصوب جدید

دیدگاهتان را بنویسید