انشا در مورد پدر کلاس چهارم | انشا امام علی علیه السلام


انشا در مورد امام علی (ع) و انشا در مورد پدر کلاس سوم و انشا در مورد پدر کلاس چهارم 1400 ادامه.

انشا در مورد روز پدر

بهشت زیر پای پدران نیست. اما آنها برای ما زحمت می کشند. تمام روز کار می کند و سختی های زندگی را فقط برای یک لبخند تحمل می کند. بهشت زیر پای پدران نیست، بلکه در دستان آنهاست. همان دست های پینه بسته ای که هر وسیله ای را که بخواهیم بخریم به ما نشان می دهد.

بهشت در چشم پدر همان نگاه خسته است که از آن ایثار و از خود گذشتگی می ریزد و مانند ابر وجود خود را کاهش می دهد و مانند باران بر ما می بارد تا مانند دانه ای از زمین جوانه بزنیم و رشد کنیم. ابر بالای سرمان آویزان است و در هر لحظه از حواس ما دور است.

در سرما عقب می نشیند تا آفتاب بر ما بتابد در گرما مانند چتری بالای سرما می ماند تا از گرما دور بماند و وقتی تشنه است مانند باران آب سرد به ما تزریق می کند. پدران در مصیبت گریه نمی کنند، گریه نمی کنند، اما عرق می کنند، آه می کشند. پدر همیشه مثل کوهی استوار ایستاده است.

پدر همیشه پشت خمیده ای را پشت یک لبخند محکم پنهان می کند. پدرها قهرمان همه بچه ها هستند. مراقب قهرمان زندگیت باش بسیاری از پدران کشور من هم پدر هستند و هم مادر. اینها اسطوره های زندگی هستند. اسطوره هایی که هرگز در ذهن ها و قلب ها نمی میرند. پدران و مادران فرشتگان بی بال هستند.

بیشتر بخوانید  عون بن علی قبر بر فراز کوه

دیدگاهتان را بنویسید