انشا در مورد ایران وطن من کلاس چهارم صفحه ۱۰۹


ایران وطن من است
DCIM100MEDIADJI_0021.JPG

خانه من

وطن من جای زیبایی و تنوع است. سرزمین کوه ها و رودخانه ها و جنگل هایی است که تا چشم کار می کند امتداد دارد. مردمی که در آنجا زندگی می کنند خونگرم و مهمان نواز هستند و همیشه آماده هستند تا فرهنگ و سنت های خود را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارند.

یکی از چیزهایی که در مورد کشورم بیشتر دوست دارم، تاریخ غنی آن است. از خرابه های باستانی گرفته تا شهرهای مدرن، همه چیزهایی برای کشف و کشف دارند. غذا نیز شگفت انگیز است، با غذاهای متنوع که منعکس کننده مناطق و فرهنگ های مختلف کشور است.

کشور من با وجود جاذبه های فراوان، با چالش های زیادی مواجه است. فقر، فساد و بی ثباتی سیاسی مسائلی هستند که اگر بخواهیم آینده بهتری برای فرزندانمان بسازیم باید به آنها رسیدگی شود. اما با وجود این چالش ها، مردم کشور من مقاوم و خوشبین هستند.

به عنوان فردی که سال ها در خارج از کشور زندگی کرده ام، اغلب خود را در حسرت دیدن مناظر و صداهای سرزمینم می بینم. چه بوی قهوه تازه در صبح و چه صدای موسیقی سنتی در عصر، چیزی جادویی در این مکان وجود دارد که همیشه جایگاه ویژه ای در قلب من خواهد داشت.

به هر حال، وطن من چیزی بیش از یک مکان فیزیکی است – این هویتی است که من را به عنوان یک شخص شکل می دهد. این جایی است که من از آن آمده ام و به آن تعلق دارم. و هر کجا که زندگی مرا در آینده ببرد، می دانم که این مکان همیشه خانه من خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید