انجمن جلوه های ویژه میدانی به زودی ثبت خواهد شد / شبکه خانگی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



ایمان کرمیان ، رئیس انجمن جلوه های ویژه رشته در گفتگو با گزارشگر بیشتروی با اشاره به شرایط نامساعد تولید در سینمای ایران گفت: در حال حاضر تولید در سینمای ایران کاهش یافته است ، بنابراین بیشتر پروژه هایی که به ما پیشنهاد می شود تلویزیون یا شبکه سینمای خانگی است که به دلایل مختلف از جمله بودجه یا ویروس کرونا معمولاً کند می شود.

وی گفت: متاسفانه در حال حاضر تولید در سینمای ایران تعطیل است و این تعطیلی و کاهش تولید در بخش جلوه های ویژه است رشته به دلیل مشکلات مختلف از جمله تأثیر زیادی دارد اکران در سینما هیچ یک از تهیه کنندگان ریسک تولید را نمی پذیرند.

رئیس انجمن جلوه های ویژه رشته وی ادامه داد: در زمینه فعالیت صنفی ، باید بگویم ، پس از ثبت نام انجمن جلوه های ویژه رشته ما در وزارت کار هستیم و امیدوارم 2 ماه آینده انجمن ثبت شود. متأسفانه اعضای انجمن جلوه های ویژه رشته به دلیل کمبود کار مناسب ، وضعیت اقتصادی نامناسبی دارند و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا در جهت رفع مشکلات این دوستان گام برداریم.

وی با اشاره به پروژه های مختلفی که در دست دارد ، توضیح داد: من مدیریت جلوه های ویژه سریال شهید باکری را به کارگردانی هادی هجازی فر فر بر عهده داشتم که به دلیل گرمای هوا در حال حاضر فیلمبرداری نمی شود.

مدیر جلوه های ویژه میدان تک تیرانداز گفت: همچنین برای سریال “قاعده رشد” به کارگردانی سعید نعمت دستگاه من همچنین قراردادی داشتم که بدیهی است به دلیل برخی مسائل فعلاً کار نمی کند.

بیشتر بخوانید  همایون ثابتی مطلق ، هنرمند و مجسمه ساز بر اثر تاج گذاری درگذشت - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

مرمیان وی در پایان گفت: من مسئولیت مدیریت جلوه های ویژه سریال “حرفه ای” برای سینمای خانگی به کارگردانی مصطفی تقی زاد و همچنین همکاری با سریال را بر عهده دارم.بیا دیگه من مارال هستم »به کارگردانی مهرداد گفرزاده.

دیدگاهتان را بنویسید