انجمن‌های فراماسونری و گسترش تعرضات جنسی



آنچه دیگران می خوانند:

با توجه به آنچه در فیلم مستند «شکارگاه» گفته شد و همچنین اسناد مکتوب و تصویری متعددی که از این انجمن ها در دسترس است، تجاوزات جنسی در این انجمن ها مکرر اتفاق می افتد تا جایی که برخی از این انجمن ها دارای تعاریف و نام های مرتبط با این انجمن ها هستند. روابط جنسی حمله.یا مفهوم آن شناخته شد.

در فیلم Hunting Ground نام برخی از این انجمن های ماسونی و حتی مکان آنها ذکر شده است، مانند انجمن SAE که مخفف عبارت “Sexual Assault Expected” یا “Sigmano” است، یا انجمنی که حتی به “Club Rape” اشاره نمی کند. انجمن دیگری به نام “DKA” معروف شد که به تجاوز جنسی معروف است و برخی آن را سیاهچاله تجاوز جنسی و بالاتر از همه آن را انجمن “دک” می نامند.

مهمانی های جنون آمیز و شراب خواری افسارگسیخته در این مهمانی ها از عوامل و دلایل بروز بسیاری از حملات جنسی در این مجالس است. جوامعی مانند آیوی که به گزارش خبرنگار مجله آتلانتیک، از نام هایی مانند دلتا ایکس، تتا سیگما کی، تتا آر دلتا، سیگما آلفا اپسیلون و… به چشم می خورد.

دایان روزنفلد از دانشکده حقوق هاروارد در مورد یکی از این انجمن ها و برنامه آنها برای حمله به دختران می گوید: «…اعضای یک انجمن برادری دانشگاه ییل در اطراف خوابگاهی که بسیاری از دختران سال اولی در آن زندگی می کردند، شبانه جمع شدند و فریاد زدند: «نه». یعنی باشه!”

عضو سابق سیگما آلفا اپسیلون SAE یا عضو تجاوز جنسی مورد انتظار، اندرو لوس، درباره اقدامات این انجمن می گوید: «…من به انجمن برادری SAE، یکی از بزرگترین برادری های کشور، که به شهرت بدش معروف است، پیوستم. هر چهارشنبه به نوعی جلسه می رفتیم و اگر همه برادران حضور داشتند حدود 70 نفر بودیم. در زیرزمین جمع می شدیم و مراسم مذهبی بسیار جدی می گرفتیم. ما داستان هایی در مورد موفقیت روابطمان گفتیم. “اگر یک برادری با یک زن رابطه داشت، او به آن اشاره می کرد و به خاطر آن موفقیت مورد تحسین قرار می گرفت، و من فکر نمی کنم زنانی که به دانشگاه دورتمونت می روند و با برادران برادری معاشرت می کنند، این موضوع را بدانند.”

بیشتر بخوانید  مربی پدیده: ما با بدشانسی بازی با سپاهان را از دست دادیم

راوی مستند، زمین شکر، تاکید می کند که این انجمن ها نه تنها بیشتر هزینه های دانشگاه را می پردازند، بلکه ارتباطات عجیبی با احزاب و جناح های سیاسی دارند. یکی از مقامات دانشگاه می گوید: “اگر راه آنها را دنبال کنید، متوجه خواهید شد که چقدر برای مبارزات سیاسی هزینه می کنند و تعداد آنها بسیار بالاست.” هیچ نوع کالج یا دانشگاهی وجود ندارد که به اندازه خود سیستم برادری در مجلس و کنگره ایالات متحده نفوذ داشته باشد. به همین دلیل است که مردم نمی خواهند با انجمن دعوا کنند و علیه برادری ها اقدام کنند».

در واقع صحبت از همان نفوذ و قدرتی است که سازمان ماسونی مدت ها در بدنه های سیاسی، آموزشی، فرهنگی، اقتصادی و… غرب داشت و به نوعی رهبری این مراکز را بر عهده داشت و اکنون با این توضیحات، ما اصول حفظ و نگهداری چنین سبک زندگی غربی را درک می کنیم که منجر به هرزگی و تنبلی، اختلاط زن و مرد، این گونه مهمانی ها، مشروب خواری شدید و تجاوزات جنسی می شود، از این به اصطلاح برادرانه محافظت، حفظ و محافظت می شود. انجمن ها و در واقع سازمان های فراماسونری. اگرچه قربانیان آزار جنسی شکایت های زیادی از این انجمن ها و افراد آن ها به ثبت رسانده اند، اما به دلیل اینکه این انجمن ها کمک های مالی زیادی به دانشگاه ها می کنند و اساسا دانشگاه های آمریکا بر اساس بودجه این انجمن های ماسونی اداره می شوند، مسئولان دانشگاه هیچ واکنشی نشان نمی دهند. به آن شکایات . آنها به ویژه از نفوذ و لابی خود در کنگره، دولت و سایر مراکز قدرت می ترسند. مستند Zeme Shekar نشان می دهد که برخی از مقامات و اساتید دانشگاه که قصد رسیدگی به شکایات یا حمایت از قربانیان تجاوز جنسی را داشتند، به سرعت از سمت خود برکنار شدند یا اساساً از دانشگاه اخراج شدند. همچنین برخی از اعضای سرشناس این انجمن ها یا از دانشجویان بانفوذ و یا ستارگان فوتبال آمریکا بودند که حتی به دلایل زیادی از سوی وکلای قربانیان محکوم و از دانشگاه اخراج شدند، اما پس از مدتی توسط اکثریت اساتید به دانشگاه بازگشتند. . از سوی دیگر، قربانیان خشونت جنسی برای احقاق حقوق خود و مجازات متجاوزان درخواست دادند، اما در نهایت خود از دانشگاه اخراج شدند.

بیشتر بخوانید  قوی‌ترین نیروی اتمی جهان می‌شویم + عکس

تاریخچه تجاوز جنسی در دانشگاه های آمریکا

کارول تریسی (مدیر اجرایی پروژه حقوق زنان) درباره تاریخچه تجاوز جنسی در دانشگاه های آمریکا در فیلم «محل شکار» می گوید: «…این پدیده ای که شاهد آن هستیم مدت هاست در دانشگاه ها رخ می دهد.

سوزان مرین، استاد سابق امور دانشجویی در دانشگاه هاروارد، نیز می‌گوید: «…آزار و اذیت جنسی همیشه بخشی از تجربه دانشگاه بوده است». بر اساس یک نظرسنجی ملی، از هر چهار دانشجوی دختر یک نفر قربانی تجاوز جنسی یا تجاوز جنسی در دانشگاه است.

دیوید لیزک، روانپزشک درباره این نظرسنجی ملی می افزاید: «…اولین نظرسنجی ملی در سال 1987 با نظرسنجی خانم مری کاز از یکی از دانشگاه های کشور منتشر شد و این آمار بارها و بارها تکرار شده است.

اما این آمار همواره از چشم دانشجویان و خانواده های آنان و افکار عمومی پنهان مانده است تا تصویر نامطلوبی از دانشگاه ها در ذهن مردم باقی نماند.

آنی کلارک از دانشگاه کارولینای شمالی می گوید: «… چندین سال تلاش کردیم دانشگاه ها را تغییر دهیم، اما هیچ تغییر مثبتی رخ نداد. بنابراین ما به دنبال چیزی بودیم که آنها را وادار کنیم رفتارشان را تغییر دهند یا آنها را شرمنده انجام کار درست کنند.”

به روایت فیلم مستند «محل شکار» آنچه در دانشگاه های آمریکا مجازات مهاجمان تلقی می شد، بیشتر شبیه یک شوخی یا مسخره بود. ویدئوی زیر برخی از احکام صادره برای متهمان تجاوز جنسی در دانشگاه های مختلف را نشان می دهد. او یک ترم تعلیق در دانشگاه کلمبیا، یک تعلیق تابستانی در دانشگاه ایالتی ایندیانا، یک روز تعلیق در دانشگاه ییل، یک جریمه 75 دلاری در دانشگاه کلرادو، یک جریمه 25 دلاری در دانشگاه تولیدی، یک اخطار در دانشگاه براندیس و در نهایت دریافت کرد. یک تعهد نامه و کاغذ دیواری. 50 ساعت خدمات اجتماعی یکی از آخرین انواع مجازات برای مجرمان جنسی است!

گروه های هوادار برای رویدادهای ورزشی شامل تجاوز جنسی

از دیگر مکان هایی که در فیلم شکارگاه به عنوان شکارگاه قربانیان جنسی معرفی شده است عضویت در گروه های هوادار تیم های ورزشی است که دانش آموزان دختر این گروه ها با لباس های نامناسب و نیمه برهنه و در حین مسابقات ورزشی ظاهر می شوند. . ، تیم مورد نظر را تشویق کردند و از آنها حمایت کردند.

بیشتر بخوانید  یادداشت بیان مفاهیم بزرگسالان نسبت به کودکان

کجا باید تغییر ایجاد شود؟

در پایان فیلم زمین شکار این جمله نوشته شده است: «…اگر چیزی تغییر نکند، در سال تحصیلی جدید بیش از 100 هزار دانش آموز مورد تجاوز جنسی قرار می گیرند». اما واقعاً این تغییر کجا باید رخ دهد؟ اگر بنا به گفته سازندگان فیلم Lovište، قوانین به نفع قربانیان خشونت جنسی تغییر کند، آیا این حملات دوباره تکرار نمی شود و دانشجویان می توانند روزهای دانشگاه را با خیال راحت و آسوده بگذرانند؟ آیا امروز با این قوانین که به وضوح تجاوز جنسی را جرم قطعی می دانند و دانشجوی مقصر مستحق اخراج از دانشگاه است، به قانون احترام گذاشته می شود؟ در حالی که با توجه به نمونه‌های متعددی که در همین فیلم «محل شکار» از دانشگاه‌های مختلف آمریکا آورده شده، علی‌رغم همین قوانین موجود، تقریباً اکثر مجرمان تجاوز جنسی در دانشگاه‌ها آزاد شده و به تحصیل و حتی برنامه‌های ورزشی بازگشته‌اند. ! با این حال، در هر شرایطی، قانون همیشه دور زده و توجیه می شد. شاید به همین دلیل است که برخی از غربی ها راه حل را در تغییر سبک زندگی و رفتن به سمت سبک زندگی تحت پوشش و کنترل شده می دیدند. گرایش به حضور در مدارس و آموزشگاه های دخترانه و پسرانه، پوشیدن لباس بیشتر، حضور در باشگاه ها و مراکز ورزشی زنان و مردان، استفاده از زنان پزشک و پرستار برای زنان و رواج برند حلال برای استفاده از غذاهایی که گوشت آن با ذبح اسلامی تهیه و طبخ می شود. راه اسلامی، یکی از نشانه های گرایش مردم کشورهای اروپایی و آمریکایی به نوعی سبک زندگی پنهان و متواضعانه است که بسیار نزدیک به اسلام است. اسناد مفصلی از این گرایش ها و گاهاً تغییر سبک زندگی در برخی خانواده ها و سرزمین های اروپایی را در مطالب زیر مشاهده خواهید کرد.


دیدگاهتان را بنویسید