انجام 200000 نمونه تاج طبق پروژه شهید سلیمانی در کوم


امروز سیامک محبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کوم ، با اشاره به افزایش رهگیری بیماران کرونر در استان اظهار داشت: آخرین آمارها نشان می دهد که بیش از 5600 مداخلات عروق کرونر در هفته در استان انجام می شود.

وی افزود: استفاده از مراقبت در منزل برای بیماران کرونر نیز در استان در حال افزایش است اما آمارها راضی کننده نیست.

معاون بهداشت در دانشگاه پزشکی کوم ابراز امیدواری کرد که همه م institutionsسسات دارای امکانات بهداشتی به ویژه نیروهای مسلح و هلال احمر برای جلوگیری از شیوع بیشتر به کمک دانشگاه علوم پزشکی بیایند. ویروس کرونا جلوگیری شد

محبی همچنین با بیان آمار تجمعی پروژه محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی در کوم اظهار داشت: از زمان شروع این پروژه ، بیش از 103000 مورد پیگیری بیماران با آزمایش Covid 19 مثبت انجام شده است ، در حالی که تعداد مراجعه در مراکز منتخب حدود سه مورد است. 1400 مورد وجود دارد.

رئیس مرکز بهداشت قم در ادامه به آمار مراقبت در منزل و همچنین مراجعه برخی از این افراد به بیمارستان ها و مراکز درمانی استان توجه کرد و گفت: از ابتدا تاکنون حدود دو هزار مورد مراقبت در منزل از اجرا طرح شهید سلیمانی در استان ، این درمان ها منجر به 255 مراجعه به مراکز درمانی و بیمارستان ها شد.

محبی همچنین با اشاره به آمار کلی بازدیدهای نظارتی پروژه شهید سلیمانی در کوم خاطرنشان کرد: بازدیدهای انجام شده توسط اداره بهداشت ، بسیج و نیروهای مقاومت هلال احمر به ترتیب حدود 120 ، 43 و 27 هزار مورد بود که حدود 30 مورد بود. هزار هشدار و به دنبال آن 4000 مهر و موم شد.

بیشتر بخوانید  Arafa در کرمانشاه کجا برویم؟ خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

در همین زمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کوم تعداد کل نمونه های کرونر گرفته شده تحت طرح شهید سلیمانی در استان را حدود 200000 مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد حدود 32000 نمونه مثبت است.

وی همچنین آخرین آمار مربوط به اقدامات بهداشتی در بین اصناف و اماکن مختلف استان را به رسمیت شناخت: صنایع و اصناف ، آموزشگاه های رانندگی ، مراکز شماره گذاری خودرو ، پمپ بنزین ها ، صومعه ها ، پایانه های مسافربری در داخل و خارج از شهر ، دفاتر اسناد رسمی ، مدارس مربوط به سازمان فنی حرفه ای ، مساجد ، حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام مردم) ، مسجد مقدس جمکران ، هتل ها و مسافرخانه ها ، مراکز خرید و راهروها ، تالارهای پذیرایی ، نانوایی ها ، آرایشگاه ها ، اماکن تفریحی و بانک ها از جمله مواردی است که درصد انطباق با روشهای بهداشتی ، عددی زیر 75٪ را نشان می دهد.

رئیس مرکز بهداشت استان کوم یادآور شد: آخرین آمار استفاده از ماسک نیز نشان می دهد که حداکثر 66 درصد مردم استان از ماسک در اماکن عمومی و وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنند.

وی با ابراز گلایه از برخی سهل انگاری ها در برخی ادارات و م institutionsسسات و درمورد موضوع رعایت اقدامات بهداشتی اظهار داشت: برگزاری اردو برای برخی از ادارات قابل قبول نیست باغ کودک آنها دفاتر خود را تعطیل نکرده اند ، در حالی که متأسفانه آمار استفاده از ماسک در دفاتر نیز روند نزولی را نشان می دهد.

انتهای پیام / 2258

بیشتر بخوانید  در نامه ای به رضا کیانیان کلیباف دولت را زیر آب زد!


دیدگاهتان را بنویسید