انتقال سه بازیکن سپاهان به فوتبال اروپا


محرم نویدکیا سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال حضور یافت و در مهمترین قسمت صحبت های خود به جدایی برخی بازیکنان از تیمش اشاره کرد و تأیید کرد که فردا آخرین روز حضور سه بازیکن سپاهان در لیگ برتر است. لیگ و این سه بازیکن باشگاه های اروپا فصل آینده فوتبال خود را دنبال می کنند.

پیامی که قرار بود به پورتیموننس پرتغال ارسال شود مشخص شده است و این دروازه بان باتجربه سپاهان با عقد قراردادی سه ساله ، روزهای اول حضور خود را به عنوان لژیونر در فصل آینده سپری خواهد کرد.

علاوه بر نیاسمند ، احسان هایسفی دیگر بازیکن سپاهان خواهد بود که جدایی او از شاگردان نویدکی برای فصل آینده قطعی است. او با AK آتن به توافق نهایی رسید و پس از انجام آخرین مسابقه خود با پیراهن طلای فردا مقابل استقلال ایران. برای یونان برای انجام آخرین مراحل قرارداد خود با باشگاه یونانی.

علاوه بر این دو بازیکن ، محمد محبی شاید سومین بازیکنی است که اروپایی شدن خود را به محرم نویدکی اعلام کرده و به احتمال زیاد فصل آینده را به عنوان لژیونر در قاره سبز سپری خواهد کرد. البته محبی ، برخلاف نیاسمند و حاجوسفی ، هنوز آینده فوتبال او مشخص نیست و باید دید سرنوشت این بازیکن جوان سپاهان در روزهای آینده کجا خواهد بود.

بیشتر بخوانید  تأمین 55 درصد قیمت طرح ملی مسکن با وام / 51 هزار اقدام مسکن و طرح ملی مسکن افتتاح شد - اخبار راه و مسکن - اخبار اقتصادی تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید