انتقال تجربه دولت فعلی به رئیس جمهور منتخب نشانه بلوغ سیاسی است



حجت الاسلام علی اکبر احمدپور فدکی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز جمهوری اسلامی به حدی از بلوغ و تعالی سیاسی رسیده است که برخلاف آنچه در انتقال قدرت در ایالات متحده شاهد بودیم ، مسئله جدی انتقال “قدرت در یک محیط آرام و همدل اعمال می شود.

وی اظهار داشت: این واقعیت که مسئولان فعلی صادقانه تجربه خود را با رئیس جمهور منتخب در میان می گذارند و مشکلات و شرایط کشور را بیان می کنند ، نشان از اعتلای سیاسی است و رئیس جمهور منتخب قطعاً از تجربیات دولت فعلی برای حل مشکلات کشور استفاده خواهد کرد. “او موفق تر خواهد شد.

نماینده شهرهای خواف و رشتخوار در مجلس گفت: امروز در خاورمیانه شاهد بسیاری از تضادهای سیاسی در تغییر دولت هستیم اما بلوغ سیاسی در کشور ما به چنان مرحله قابل احترامی رسیده است که تغییر قدرت و چرخش نخبگان به راحتی و بدون هیچ گونه نگرانی. “و یک چالش ایجاد شده است.

احمدپور فدکی گفت: این همدلی و همراهی کارمندان قدیمی و جدید کشور در دنیا دیده می شود و این رفتار خوب جایگاه و اعتبار ما را در دنیا دوچندان می کند.

نماینده شهرهای خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور ما در سایه وحدت و همدلی پیروز شده است و در 40 سال گذشته هر کجا موانع و حملات استکبار جهانی را پشت سر گذاشتیم به دلیل وحدت و همدلی بین مردم و مقامات چهره دارد.

شهر رشتار با 65000 نفر جمعیت در 209 کیلومتری جنوب مشهد واقع شده است.

بیشتر بخوانید  ماجرای 80 میلیون گله چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید