مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

انتقاد تند سارا و نیکا از عمل زیبایی دختران ایرانی / فیلم –

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



سارا و نیکا کم وارد حاشیه نیستند. فیلم ها و عکس های متنوعی از سارا و نیکا منتشر می شود. سارا و نیکا از همان کودکی در سریال پایتخت بازی کردند و با این سریال سارا و نیکا بزرگ شدند. عکسی از سارا و نیکا در آغوش ثریا قاسمی هنرمند برجسته کشورمان منتشر شده است. سارا و نیکا به دختران ایرانی کنایه زدند.

به گزارش رکنا، واکنش سارا و نیکا به درخواست مردم برای انجام عمل زیبایی روی صورتشان و کنایه به عمل کردن هایی که در ایران مد شده است. البته ما نمی گوییم که سارا و نیکا نیاز به عمل زیبایی دارند و … برعکس اصلا نیاز به عمل زیبایی ندارند اما این نکته را هم بگوییم که سارا و نیکا در لایو ها و عکس هایشان از افکت ها و فیلترهای اینستاگرامی استفاده می کنند و این ظاهری که اخیرا از آنها دیده می شود واقعی نیست و اگر تصویر الانشان را با مثلا دو سال پیش مقایسه کنید متوجه این تغییر ناگهانی و استفاده از متدهای پیشرفته عکاسی برای تغییر در صورت قابل درک است.

مصاحبه جنجالی سارا و نیکا با یک مجری زن

مدتی پیش سارا و نیکا فرقانی در جریان یک برنامه اینترنتی داخلی مصاحبه ای را با یک مجری زن داشتند که سوالات بی ربط و کاملا خصوصی و البته +18 این مجری زن سوژه رسانه ها و مورد انتقاد مردم قرار گرفت. این مجری زن درباره انتخاب پسران و رابطه دوستی با آنها از سارا و نیکا سوال می پرسید که با توجه به سن کم سارا و نیکا و البته طرفدارانشان که همگی زیر 18 هستند واقعا طرح چنین سوالاتی نیاز به ورود قاطع دستگاه های نظارتی و برخورد با عوامل آن برنامه را داشت.

بیشتر بخوانید  سید علی یاسینی | آیا علی یاسینی سید است

سارا و نیکا چهره اینستاگرامی شده اند

سارا و نیکا درست است که مدتی بازی نکرده اند اما همان مدت حضورشان در پایتخت و بعد از آن انتشار تصاویر خاص از آنها کافی بود تا به چهره اینستاگرامی تبدیل شوند و میلیونی فالوور داشته باشند. آنها تعداد بسیار زیادی کودکان و دهه هشتادی ها را در پیج خود دارند که تاثیر بسیار زیادی روی آنها دارد. رفتار سارا و نیکا کم کم دارد شبیه به شاخ های اینستاگرامی می شود.

تبلیغ جنجالی سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی اخیرا بدون آنکه دانشی در زمینه سرمایه گذاری داشته باشند تبلیغاتی را درباره سرمایه گذاری در ارزهای خارجی در صفحه خود منتشر می کنند و این فقط تبلیغ نیست. آنها از سمت خودشان توصیه می کنند که مردم به فلان پیج اعتماد کند ! سارا و نیکا بازیگران دوقلوی سریال پایتخت بودند که با حضور در چند فصل این سریال به شهرت رسیدند. هرچند که حضور آنها زیاد جدی نبود و مردم بر این عقیده هستند که آنها بازیگران ضعیفی هستند اما برای آنها شهرت زیادی داشت و این شهرت با توجه به انتشار تصاویر نامتعارف از آنها که هنوز هم می گویند فتوشاپ بوده است، چند برابر شد و همین باعث شده که در اینستاگرام درامد بسیار زیادی داشته باشند.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *