انتقاد تند این نماینده مجلس از افزایش قیمت اینترنت



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، عضو کمیسیون داخلی کشور و شورای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر قرار است اینترنت افزایش پیدا کند باید با سرعت آن باشد نه افزایش قیمت و بسته های مقرون به صرفه. موبایل ها نیز باید حذف شوند.

جلال رشیدی کوچی با انتقاد از افزایش قیمت اینترنت و کاهش کیفیت آن گفت: افزایش قیمتی که در حوزه اینترنت اتفاق افتاد درست نبود. این افزایش قیمت علاوه بر اینکه روی سبد خانوار تاثیر می گذارد، باعث نارضایتی از این وضعیت نیز شده است. این شبهه در اذهان و افکار عمومی وجود دارد که طرح حفاظت از پشت صحنه اجرا می شود و در واقع چنین نیست.

نباید با افزایش قیمت اینترنت به مردم فشار مضاعفی وارد کنیم

وی افزود: پس از افزایش قیمت اینترنت از وزیر ارتباطات سوال کردیم و منتظر پاسخ وی هستیم. وزیر احتمالاً پاسخ داده که افزایش قیمت قانونی و مطابق قانون است. اما در این شرایط باید تلاش کنیم فشار مضاعفی به مردم وارد نشود. افزایش قیمت که با کاهش سرعت و کیفیت همراه است، نه تنها رضایت عمومی را به دنبال نخواهد داشت، بلکه زمینه نارضایتی را در جامعه فراهم می کند.

نماینده مردم مرودست در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حالی که سرعت و کیفیت اینترنت در تمام دنیا رو به افزایش است، کاهش آن در کشور ما همزمان با افزایش قیمت توجیه پذیر نیست. متاسفانه شاهد بسته بندی هستیم، موبایل مقرون به صرفه نیز حذف شده و کیفیت و سرعت نیز کاهش یافته است. همه این عوامل دست به دست هم می دهند تا مردم را ناراضی کنند. قیمت اینترنت باید به نرخ قبلی برگردد.

بیشتر بخوانید  سنگ تمام بهنوش طباطبایی برای آتیلا پسیانی | شوک فوت آتیلا پسیانی هنوز تمامی ندارد

وی افزود: در تمام دنیا شاهد افزایش سرعت اینترنت هستیم. این بدان معنا نیست که سرعت اینترنت ما کاهش می یابد. اگر افزایشی وجود دارد باید به دلیل سرعت اینترنت باشد نه قیمت

دیدگاهتان را بنویسید