مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

انتصاب نخستین مدیر زن در بالاترین مقام اجرایی بیمه ایران استان سیستان و بلوچستان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش شمانیوز ، مهدیه ساعدی که پیش از این رئیس شعبه زاهدان بود، با حکم حسن شریفی مدیرکل و رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه ایران در استان پهناور سیستان و بلوچستان منصوب شد. بیمه ایران.

در مراسم معارفه خود با حضور حسن شریفی، مدیرکل بیمه ایران، با اشاره به اینکه این انتصاب در راستای سیاست دولت مردمی و با هدف ارج نهادن به جایگاه رفیع بانوان در سیستم تصمیم گیری این شرکت صورت گرفت، گفت: وی افزود: برای هموار کردن مسیر پیشرفت و پیشرفت سازمانی همکاران.

رئیس هیأت مدیره بیمه ایران افزود: با اقدامات و تلاش های ستودنی راستگو مدیرکل سابق استان فضای همدلی خوبی در بین همکاران ایجاد شد و همین موضوع باعث می شود مدیر جدید وظیفه و رسالت داشته باشد. سخت تر از قبل.”

بر اساس این گزارش، حمایت همه جانبه از مدیرعامل منصوب نیز از مواردی است که مدیرعامل ایران بر آن تاکید کرده است.

در ادامه این نشست راستگو با تشکر از حضور مدیرکل و هیئت همراه در استان های سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مدیرکل برای اولین بار در این استان حضور دارد گزارشی از خود ارائه کرد. عملکرد در دوران تصدی وی

در ادامه این مراسم ساعدی با تشکر از اعتماد مدیریت ارشد این شرکت، حفظ و ارتقای عزت ایران سکوریتی در استان را با همدلی همکاران وظیفه اصلی خود دانست و گفت: دستیابی به اهداف عالی سازمانی .

این مراسم با حضور عبدالصمد خدامی معاون حقوقی و هماهنگ کننده استان ها، شعب و نمایندگی ها، متقی پور رئیس اداره کل پشتیبانی، مونسان رئیس اداره کل و در اتاق جلسات اداره کل حراست ایران، برگزار شد. استان سیستان و بلوچستان

بیشتر بخوانید  دولت روحانی تمام شد، اما مسکن مهر تمام نشد

روابط عمومی بیمه ایران

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *