مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

انتشار کتاب “چرا مقاومت” توسط فعال رسانه ای همدانی – آژانس مهر | اخبار ایران و جهان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



ناصر گوامی مشفک ، نویسنده کتاب “چرا مقاومت” در مصاحبه با گزارشگر بیشتر وی گفت: یکی از مهمترین و اساسی ترین مبانی انقلاب اسلامی ملت ایران و جمهوری اسلامی استکبارستیزی و مبارزه با ظلم در جهان است.

وی ادامه داد: تبیین چرایی و چگونگی و دلایل مقاومت ملت ایران در برابر استکبار و پاسخ به برخی س questionsالات منتشر شده در سالهای اخیر در جامعه از مهمترین محورهای این کتاب در زمینه مسائل سیاسی است.

نویسنده همدانی در ادامه گفت که این کتاب تلاشی بود برای بررسی منطقی و منطقی ابعاد مقاومت و گفتمان آن و تأکید بر اثربخشی آن برای جامعه. در این کتاب ، خواننده ابتدا به مراحل استعمار ، ریشه های فرهنگی – تاریخی و معنایی آن می پردازد ، استکبار و بدبینی ائمه انقلاب اسلامی در مورد استکبار جهانی با مرکزیت ایالات متحده آشنا می شود.

این فعال رسانه ای از استان همدان ادامه داد: در ادامه کتاب در مورد تصمیم مقابله با استکبار و الزامات تقویت بحث شده است و با توجه به اینکه مخاطبان این اثر از اقشار مختلف جامعه خواهند بود ، ضروری دانستیم که و روایت. فرم استکبارستیزی. “

وی افزود: “طبق حکم معروف امام خمینی (ره) که فرمود” با هرچه فریاد بزنید آمریکا را بزنید “و حکم رهبر معظم انقلاب که فرمودند” تنها راه برای ملت ایران باید قوی شود ، ما باید “بیایید سعی کنیم قوی باشیم” ، که رهبری آن را تصمیم برای خلاص شدن از توطئه ها و توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی و تقویت قدرت ایران توصیف کرد.

بیشتر بخوانید  حلول ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ پیشاپیش مبارک

این فعال رسانه ای استان همدان با اشاره به اینکه محتوای این کتاب ریشه ها و علل استکبارستیزی و لزوم تقویت تا دندان تا دشمن را کاوش می کند ، ادامه داد: بیشتر این مقاله پاسخ به شبهات روزمره مردم و به ویژه ابهامات است. ذهن جوانان و دانشجویان عزیز ، میهمان اسلامی این سوال را در مورد استکبار مطرح کرد که چرا مقاومت ، سازش و همه زمینه های اطراف او؟ بنابراین ، این مجموعه مقاومت نامیده می شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *